This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik heb Rainsports Type2 ben er wel tevreden over Ik hoef toch geen groot vermogen op de weg te kunnen brengen
 
Vandaag pas opgehaald:



Zijn nog als nieuw de velgen.. morgen ff goed poetsen en eronder hangen denk ik.

Heb er ook een setje 15mm spacers bij..


Ben je nou wel of niet blij met je aankoop?
Ik lees al dat 't allemaal niet lekker passen wil en te hoog staat, maar gaat 't wat worden of....?
 
Ben je nou wel of niet blij met je aankoop?
Ik lees al dat 't allemaal niet lekker passen wil en te hoog staat, maar gaat 't wat worden of....?

Zoals het nu staat ben ik niet tevreden nee



Dat hij te hoog staat word natuurlijk opgelost met een schroefset.


Ik vind het alleen jammer dat voor die spacers ertussen moeten. Die had ik liever weg gelaten. Nu zoek ik vanmiddag ff spacers voor achter. Dan staat het wel weer dik.



Als het af is, is het wel superdik, want ze staan er wel ehct vet onder. Maar dat komt alleen mooi uit als de auto laag staat natuurlijk.
 

Als ik zeg, dat je zo'n set kan kopen, die dop wat je dan erbij krijgt, die past gelijk op alle bouten, dus eigenlijk is het nog niet veilig dan?
 
Hebben inderdaad een andere key per set. Echter ben ik zelf zowiezo niet van de slotbouten. Als ze echt je velgen hebben willen pakken ze ze toch. Toch maar een setje MCgaurd op m'n auto gezet, echter puur uit "afschrik" element.
 
goede proffesionals hebben daar wel spul voor.. linkse doppen etc.


Net spacers gehaald. Staat mooi in lijn nu.


Nu kijken of ik wat met die remmen kan doen zodat ik de velgen iets meer binnen het spatbord krijg voor.


Zo ff fotos maken miss als ik de cam kan lenen van mn broer.
 
Nopez 15mm.. het pas echt net. Of je moet iets met die remklauwhouders doen.. sommige schijnen daar wat vanaf te slijpen. Ik zal eens informeren. Als ze net die paar mm meer naar binnen zouden komen zou mooier zijn.


Achter staan de banden iets meer getrokken dat vind ik wel minder.

Dus of voor dunnere banden, wat niet mogelijk is. Of achter 225/35/16

Die laatste komt er dus ooit nog onder. Had ik op de mr2 ook. Dan is de set perfekt


De randen moeten iig wel flink gerold/getrokken worden ooit, als ik hem cmpleet over laat spuiten.


Nu eerst sparen voor schroefset.



Hier wat fotos, even snel afgespoelt. wie shopt even een paar fotos omlaag?

[ir]http://img443.imageshack.us/img443/456/1002406dq6.jpg[/ir]

[ir]http://img73.imageshack.us/img73/1448/1002407tc1.jpg[/ir]



Eerstvolgende wat besteld word:

Schroefset
Bumperlip
Witte knippers
Zwarte embleemloze grille


Volgende week vakantie, dan zal ik eindleijk die muziekinstall eens afmaken.

[ir]http://img78.imageshack.us/img78/1904/1002409vg1.jpg[/ir]
 
Da's idd een nadeel van voor 7,5 en achter 9 met dezelfde bandenmaat, dat staat raar. Gelukkig heb ik rondom 9J. Zou er idd een 225 omdoen, mss wel 225/40-16 oid.

Logoloze grille niet doen imo, gewoon origineel houden, blijft het mooiste!

[edit] Wat ligt er nou voor om, en wat voor maat is die velg?
 
8 en 9j velgen

achter 215/35/16
voor 195/40/16


Dus achter 225/35 Word ie iets breder en ietsje hoger. perfect. Ze zijn wel even hoog, alleen achter staat meer getrokken.

Al vertekent de foto ook erg doordat het zand op de voorste band.



En voor heb ik nu de ori grille in kleur, vind ik niet mooi. hou van strak en clean, dus zwarte 3 lamellen grille.
 
Status
Not open for further replies.