Banden en Velgen topic #8

Status
Not open for further replies.
Zit erover na te denken om maybe een setje 7j 14" te kopen en daar 185/60 Toyo R888 semi slicks om te gooien. Heb nog die Ronals staan, maar die zijn 6j en daar vind ik die banden niet mooi op staan (staan ze bol). Zou zo 1 2 niet echt een betaalbaar setje vette 14" in 7j en vrij hoge et weten. Moet natuurlijk wel een beetje toffe velg zijn en liefst beetje ligth weight :P Iemand nog goeie tips ?
 
True.

Was zelf ook naar op zoek voor de E30 maja.. Wil ze dan in 15" ( weet niet eens of ze er in 15" zijn maar dacht het wel ) ..

Maja heb maar paar setjes te koop zien staan en echt superduur. Vind ze alleen wel dikker dan RSjes :) + Exclusiever
 
HTN`s zijn uiteraard de bom, maar ook prijzig en vaak in extreme/brede maten. TH line`s ben ik totaal geen liefhebber van.

Zoek een vrij bescheiden setje met et van minimaal 25 en breedte van 7j.
 
Old school VW Pirelli velgen in nieuwe jasje (of zoiets).

fall13.jpg


En hier was iemand in een crea bui

Charliespics009-1.jpg


Vette Benzo

IMG_2596s.jpg


attachment.php
 
Woaaaaah, die Rsjes zijn echt supervet zo:~

Dragspert, ik ben erg benieuwd naar het resultaat als je hem goed verlaagd heb. Ik wil ze iig redelijk ver in mijn kassen hebben, vooral achter. Ben benieuwd of het gaat:). Vind het iig nog steeds een mooi model wiel dat onder een mk3 altijd netjes staat, ook onder de jouwe. Wel even rap verlagen, maar dat is al gezegt:P
 
2de foto help ik verkracht me velgen8P

De benz staat wel leuk alleen beetje lelijke naafkapjes..

Wil over een paar maandjes velgjes voor de e30, maar kan echt NIETS vinden wat me lijkt:(
 
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-bmw/190603186-15-imi-alpina-velgen-6en-7j.html

Vrij leuke velgjes in 15inch:) prima wintervelgjes:P
Heb ook iemand gemaild met goedkope alpina's imi's 17 inch

Voorlopig prima velgen als die redelijk klaar is, dan opzoek naar het echte werk.
Wat vinden jullie voorlopig beter?

Originele 15inch bbs E30
Alpina imi 15inch (van de adv.)
Alpina imi 17inch

Dan wel allemaal met goede platte bandjes:)

17 inch alpina`s.

zou ik doen. Vind 15 te klein. Je kan dan wel lager maja, vind alpina`s eerder iets voor sportief uiterlijk dan lowrider:#

Maar je hebt wel gelijk hoor, ben zelf ookbeetje aant kijken voor dikke 15" set. Met brede velgrand enzo. Maja nog niet echt iets tegengekomen wat ik wil. Op die E30/E50 Rennsport`s na dan, maja die zijn amper te vinden + gruwelijk duur :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top