Banden en Velgen topic #8

Status
Not open for further replies.
Foto-PAXVVIUQ.jpg

Foto-OGYXJ6EN.jpg

Foto-CGCQJ3Q4.jpg


Zoals beloofd:)

Volgende week denk ik maar een schroefsetje halen, en dan zeer binnenkort maar eens overspuiten:)
Mag dan wel een autospuiter zijn, maar heb het meestal te druk om aan mijn eigen spullen te werken:P
 
Volgende week denk ik maar een schroefsetje halen, en dan zeer binnenkort maar eens overspuiten:)
Mag dan wel een autospuiter zijn, maar heb het meestal te druk om aan mijn eigen spullen te werken:P

lekker in de avond uurtjes he:P Ik ga van de winter mooi een paar dagen vrij nemen en kan ik mooi aan mijne beginnen:P
 
lekker in de avond uurtjes he:P Ik ga van de winter mooi een paar dagen vrij nemen en kan ik mooi aan mijne beginnen:P

In de avonduurtjes is het meestal ook gewoon werken:P drukdrukdrukdrukdrukdruk8P Idd maar eens 2 dagen vrij nemen op een donderdag en vrijdag, zodat ik op zaterdag en misschien zondag ook nog ff door kan beunen:) Auto is strak, maar alleen de linkerkant is bekrast, dus zo veel werk heb ik er ook niet aan:) Demonteer hem hier thuis wel, maar het meeste werk gaat zitten in het slijpen en oppolijsten van de lak na het spuiten. Alle body moet er gewoon uit8) blingbling:D
 
Ga je de golf ook nog wat ''cleanen'' ?

Als ie omlaag staat komen de velgen een stuk beter uit denk ik.

Kenteken uitsparing aan de achterkant maak ik lager, en wil hem eigenlijk ook smaller hebben op amerikaans formaat. dus dat zeg maar je kenteken(tje) een millimeter of 3 wegvalt in de rand bovenaan.
ruitenwisser achter wil ik dan ook weg hebben.
Voorbumper wil ik volledig strak hebben en de knipperlichten in de koplampen hebben, en de kentekenplaat netjes achter de voorruit.

Verder geen gekkigheid, maar gewoon alles weer netjes meegespoten:)
Het enige wat ik nog anders wil kopen zijn de spiegels. Maar over het algemeen vind ik aftermarket spiegels erg fout, en hebben ze een dramatische pasvorm, dus misschien laat ik die ook nog wel orgineel:)

En omlaag MOET ie, want dit ziet er gewoon niet uit:P
 
Doe dan golf 4 spiegels, of van een lupo oid.
Zoiets zat ik ook aan te denken:) Of Audi A2:)

Ik zou de bumpers idd cleanen/meespuiten, wisser idd weg, klep halfdicht maken, logo's weg. En die trekhaak! :P

Alleen de voorbumper is niet gespoten, voor de rest is echt alles meegespoten (zelfs de ruitenwisser poten:P)

DSC03890_640x480.jpg

Zoiets moet die klep ongeveer gaan worden:)

En die trekhaak ben ik nog niet over uit...
Ik gebruik 'm best vaak, maar misschien dat ik maar eens ga kijken naar een afneembare ofzo:) Maar echt storen doe ik me er niet aan ofzo.
 
Ga je er een Golf 2 achterklep inmaken? :o
Vind dat zelf een beetje "te" clean.. maar zelf weten ;)

En dit is het Banden en Velgen topic #8!!

Dat geouwehoer post je maar in het Dramahok topic! :)
 
Ga je er een Golf 2 achterklep inmaken? :o
Vind dat zelf een beetje "te" clean.. maar zelf weten ;)

En dit is het Banden en Velgen topic #8!!

Dat geouwehoer post je maar in het Dramahok topic! :)

Vergeet niet dat ik nog gewoon m'n dakspoilertje erop hou:)
En het gaat om het IDEE van die klep, bijdehantje:P

Maar het begon met het posten van m'n nieuwe velgen.
Vervolgens werd er naar de toekomst van m'n golf gevraagd, en heb ik hier gehoor aan gegeven meneer*D:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top