Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Internationaal betalen kost dus eigenlijk altijd geld he. IBAN is gewoon een internationaal banknummer (International Bank Account Number), geen betaalwijze.

Je kan wel kiezen om de kosten te delen, volledig te betalen door jou of door de tegenpartij. Maja, welke tegenpartij wil nou delen of de kosten volledig dragen?
 
Das stimmt, maar als je geld overmaakt naar iemand zn IBAN wordt er geen extra geld afgeschreven, en als je naar zn conto overboekt wel.
 
ik deel altijd mijn kosten... maak overigens ook altijd precies 't bedrag over, en hoor nooit iemand klagen... dus denk idd dat je er niet voor hoef te betalen.
 
Tijdje geleden is er op 2ehands.nl ofzo (stond niet eens op marktplaats :+) een setje 18" BBS CH verkocht met steek 5x98.. Zonder banden (ok, zaten er twee op die bijna op waren) maar vooral zonder schade. Vraagprijs 250 euro, binnen een dag verkocht, gek heh :D

Die gozer wist waarschijnlijk ook echt niet wat ie had :P

Volgens mij verkocht aan een tweaker. Daar is iemand met een 156 SW die een set heeft gekocht.
 
Als je een object heb gewonnen kan je ook kiezen voor direct betalen.
Dat houd in dat het bedrag wat je moet betalen voor dat object van je bankrekening word afgeschreven door paypal.
Op die manier heb je nooit loos geld staan op je paypal.


ooh .. is dit pas ? dat zou namelijk wel ideaal zijn

*gaat eens kijkn
 
ok ja het is al een tijd geleden dat ik wat van ebay gekocht hem juist omdat me paypall account leeg is :P

werkt echt ideaal zo van je rekening af :D
 
Last edited:
Tja en dan hebben ze een minimumbedrag ingesteld waarvoor het weg moet gaan... Hoop het niet voor je *duimt mee*
 
Als je een object heb gewonnen kan je ook kiezen voor direct betalen.
Dat houd in dat het bedrag wat je moet betalen voor dat object van je bankrekening word afgeschreven door paypal.
Op die manier heb je nooit loos geld staan op je paypal.

Klopt, super. Moet je alleen wel eerst je bankrekening aan PayPal koppelen. Het is dus niet standaard een optie als je je aanmeldt bij PayPal.
 
Volgens mij verkocht aan een tweaker. Daar is iemand met een 156 SW die een set heeft gekocht.

Is hij een tweaker ja? :o Ik weet toevallig wie ze gekocht heeft, en ook dat ie ze ondertussen alweer doorverkocht heeft voor eeh... ietsje meer :P
 
die andere had een maxbod ingesteld van misschien wel 200 euro. als hij een keer over mij heen gaat is het verschil idd 1 euro, soms zelfs 50 cent, weet niet waar dat precies aan ligt. stel nou dat ik dan weer 170 had geboden, was de veiling op 171 afgelopen, voor hem.. snapte?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top