Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Ben atm bezig met zo'n set wielen via Ebay.de, als ik die veiling win lach ik me dus echt dood....8)
 
toevallig laatst nog een setje 3 delig borbet a voor nog geen 400 euro weg gegaan op de veiling van ebay :o
Jammer dat ik op dat moment niet achter me pc zat
 
Reken er maar op dat de veiling in de laatste secondes omhoog schiet ;)

Dat weet ik, ik koop regelmatig wat op Ebay. Bij deze verkoop is het echter zo dat de verkoper zelf niet weet wat hij/zij (ws het laatste :D) verkoopt.
 
Kan iedereen gewoon zo op ebay om mee te bieden. Heb het eigenlijk nooit aangedurft, maar er staan echt te vette dingen die je in Nederland of de hoofdprijs kost, of niet leverbaar zijn.
 
Kan iedereen gewoon zo op ebay om mee te bieden. Heb het eigenlijk nooit aangedurft, maar er staan echt te vette dingen die je in Nederland of de hoofdprijs kost, of niet leverbaar zijn.

ja gewoon aanmelden en je bod doen

MAAR ALS JE WINT BEN JE VERPLICHT HET TE KOPEN

Overmaken gaat het simpels via paypal.

Paypal is een soort online creditcard maar volledig veilig.
je moet met internet bankieren geld overmaken naar paypall en met dat account kan je betalen via ebay.

zo doe ik het altijd veiliger als met cc.
 
klopt,
paypal werkt echt relax. Ik heb een keer een object gewonne maar nooit toe gestuurt gekregen en via paypal kreeg ik gewoon m'n geld terug :)
Houd wel rekening met de verzendkosten voor sommige objecten.
 
Oke dan ga ik mij daar maar eens in verdiepen, leuke spullen winnen voor zachte prijsjes:W

velg3.jpg


:+
 
Ik moet ook maar eens dat paypal gebeuren regelen.

Koop de laatste tijd wel veel onderdelen via ebay.de en nu helemaal ivm aankoop bmw.

323i logo`s voor grill/achterklep zgan voor 4 euro :D (9 euro verzendkosten :rolleyes: ) en nog hoop andere onderdelen.
 
Zo'n Credit Card zou echt niks voor mij zijn:X

Maar je stort dus geld op je paypal account, en als dat op is moet je weer bijstorten begrijp ik. Redelijk veilig en overzichtelijk dus?
 
is wel stuk trager. je kunt je paypal account aan je creditcard linken als een soort buffer. als je via paypal iets koopt wordt dat automatisch van je cc afgeboekt. stel je verkoopt iets via paypal dan krijg je een soort tegoed wat je naar je prive rek kunt overboeken of er weer wat van kunt kopen via paypal. 1 x per maand wordt mijn cc van mijn prive rekening gehaald.

voordelen van paypal is dat het vooral snel is; een verkoper krijgt het "geld" gelijk op zijn paypal account. daarnaast accepteren niet alle verkopers vooruitbetaling via de bankrekening.
 
Zo'n Credit Card zou echt niks voor mij zijn:X

Maar je stort dus geld op je paypal account, en als dat op is moet je weer bijstorten begrijp ik. Redelijk veilig en overzichtelijk dus?

Gewoon thuis neerleggen. Of 1 van je bank nemen die gelijk van je rekening afschrijft, dan leer je het wel af :+
 
Kan iedereen gewoon zo op ebay om mee te bieden. Heb het eigenlijk nooit aangedurft, maar er staan echt te vette dingen die je in Nederland of de hoofdprijs kost, of niet leverbaar zijn.

moet je echt doen, ik heb best vaak leuke dingen voor wenag. Vorige week nog een veiling van een set MHW volledig rode achterlichten gewonnen, nieuw in doos......14 euro :D
 
Wss woensdagavond kijken voor een setje BBS Mahle velgen voor de e21.

6 en 7j et 13 15"

Dit zijn dezelfde velgen, maar dan in nettere staat:

BBS%201.jpg


[IR]http://users.telenet.be/gerrit.thielemans/323i/2007/IMG_3055.JPG[/IR]

Voor de time being wel prima velgen. Wil met de tijd het liefst een set 16" BBS RS :)
 
Dat weet ik, ik koop regelmatig wat op Ebay. Bij deze verkoop is het echter zo dat de verkoper zelf niet weet wat hij/zij (ws het laatste :D) verkoopt.

Tijdje geleden is er op 2ehands.nl ofzo (stond niet eens op marktplaats :+) een setje 18" BBS CH verkocht met steek 5x98.. Zonder banden (ok, zaten er twee op die bijna op waren) maar vooral zonder schade. Vraagprijs 250 euro, binnen een dag verkocht, gek heh :D

Die gozer wist waarschijnlijk ook echt niet wat ie had :P
 
Zo'n Credit Card zou echt niks voor mij zijn:X

Maar je stort dus geld op je paypal account, en als dat op is moet je weer bijstorten begrijp ik. Redelijk veilig en overzichtelijk dus?

Als je een object heb gewonnen kan je ook kiezen voor direct betalen.
Dat houd in dat het bedrag wat je moet betalen voor dat object van je bankrekening word afgeschreven door paypal.
Op die manier heb je nooit loos geld staan op je paypal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top