Banden en Velgen Topic #2

Status
Not open for further replies.
Genoeg ;)

Acceptabele prijs voor zowel de koper als de verkoper. Staan wel duurdere setjes op internet die in mijn ogen slechter zijn en die hebben vaak ook van die goedkope Nankang zooi erop te zitten :+ Ze zijn niet heel duur weg gegaan, maar ik heb er nog wel paar honderd winst op gemaakt.
 
Even een stukje opgezocht :P

Al sinds 26 jaar produceert Compomotive sterke en lichte velgen voor de Autosport, waarmee ontelbare nationale en internationale overwinningen en titels zijn behaald. Een specifieke soort aluminium wordt gebruikt om de ideale mix tussen gewicht en sterkte te behalen. Computers controleren de gegoten wielen alvorens ze een warmtebehandeling ondergaan. Elke velg van Compomotive wordt ontwikkeld om een zo gunstig mogelijke koeling voor het remsysteem te bereiken. Door een speciale poedercoating zijn de velgen op zichzelf ook weer beschermd tegen steenslage e.d.
 
Deze velgen zijn koning:

Barracuda Voltec T6

voltec_t6_cr_a.jpg


br_voltec_t6_cr_audi_tt_1.jpg



Kosten zo'n 200 per stuk in alu, 300 per stuk in chrome.

Dit is de in verhouding ''nog goedkope'' variant, de dure kost je zo'n 2000 per velg, maargoed dat is niet gezond meer:o
 
Baraccuda is op zich geen rommel... Alleen die chrome meuk ziet niet uit :) En voor € 200,= zal het wel 18" zijn... Met banden erbij zit je dan rond de € 1.300/1.400,= per set... 19" wordt algauw duurder, zo goedkoop is het dus niet...

Die TT is flink aangerand trouwens :P
 
Geen idee .. zal er wel 1 wegen als ze er zijn :# (moet je nog wel even geduld hebben).

Waarom geen 8J Lieuwe? 7J is maar 178 mm breed. Vink wel erg smal.

Ik heb geen zin in half niet passende zooi waardoor het weer aanloopt etc. Duitse stijl kan van mij de boom in daar heb ik het wel mee gehad :P En voor een 8j velg moet ik ook weer een 215/225 band hebben, want ik hoef ook geen getrokken banden meer :)
 
Omdat ik niet zonder BBS velgen kan leven heb ik zonet weer een setje gekocht :+

(60euro met gare banden .. achter zit er 195/55 op :~)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top