Banden en Velgen Topic #2

Status
Not open for further replies.
Die eerste HTN's waren echt bruut... Had ze gvd gekocht, Lieuwe :|

Komen heus nog wel een keer voorbij. Je moet op Ebay altijd goed oppassen, dat je je niet gek laat maken. Gewoon geduld hebben. Ik had mijn set voor zo'n 620 Euro, met 4 goeie banden (zeker 6 a 7 mm profiel).
 
Ik had dus ook gehoopt op 7/8 honderd euri`s, maar dat zijn er uiteindelijk wel een paar meer geworden :rolleyes: Ga binnenkort nog een set BBS RS erbij kopen voor weinûg. Mijn huidige zijn BBS RS001 en dat zijn BBS RS278, allebei zijn ze 7j breed maar de ET is anders namelijk ET25 voor de RS001 en ET38 voor de RS278. Dus met die RS278 zou ik nog bredere randen kunnen hebben gezien de hogere et waarde origineel :o

Nah doe maar niet. Opknappen, 185/45 Nankang`s erop en verpatsen voor mooi wat geld :winner:
 
uhmmm..

Die set RS die ik koop = opknappen en verkopen.

Dan heb ik nog gewoon mijn RS001 hoor. Die Steffans zijn allang verkocht :)
 
vriend van mij heeft op zijn 18'' zomer velgen roadstone banden erop zitten, waren niet zo gek duur, en doen het nog erg goed.. ook in regen.

misschien optie voor 18'' bezitters...
 
dacht dus ook dat firestone gewoon een A merk was?

zou trouwens dunlops onder me superturismo gooien, velgen meegenomen had hij alleen in de maat 215/40/17 dat eronder gegooid, ff goed naar gekeken en toen er maar weer af.
205 zou beter staan, maar dat had hij alleen in continetal''s sportcontact ofzo? iig dat genomen.

4x conti's + monteren (velg) balanceren en al die zooi, voor de vriendeprijsje van 200 euri.

mooi bedrag dacht ik zo... :P

tot nu toe kwijt..

400 oz superturismo zogoed als nieuw
200 4 nieuwe banden
25 schuifbouten
30 4 nieuwe emblemen
15 5mm spacers
:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top