Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Nog een setje velgen gehaald :W BBS LM 18'' 8.5 + 9.5J.
De 3-delige Hartge velgen bewaar ik voor als het weer weer beter is.

28b8nzl.jpg


280tesp.jpg


34npcih.jpg


2n0pxeh.jpg
 
Het zijn idd replica's, maar wel met achter 9.5J en die ben ik hier in NL nog nergens tegen gekomen in 18 inch.

Denk dat ze zonder lichtjes te laten rollen niet op een E46 gaan passen maar daar ben ik niet zeker van.
 
wou er nog iemand die ronal bears velgen :p ?
staat setje tekoop op het volksforum.
375 euries :X wel duur
Ik heb die van mij inmiddels af laten draaien, laten stralen en coaten. Alleen de centercaps (of is daar een JDM woord voor?) bruin lakken en rimstriping.

Auto staat nu bij de schadeherstellert dus geen haast. Maar dat had ik toch al niet:)
 
Ik heb die van mij inmiddels af laten draaien, laten stralen en coaten. Alleen de centercaps (of is daar een JDM woord voor?) bruin lakken en rimstriping.

Auto staat nu bij de schadeherstellert dus geen haast. Maar dat had ik toch al niet:)

bruin laten coaten ook ?
wat hebben die van jou nog gekost :p ?
wat was er met je auto dan ?
 
Nog een betere foto van de BBS LM. Zien er goed uit voor reps toch?

2wf5kbn.jpg


6tlmab.jpg


Ben alleen nog niet zeker welke maat banden er omheen moeten. Ik dacht zelf aan 255/35 ZR18 achter en 215/40 ZR18 of 225/40 ZR18 voor??
 
Velgen blijven indd echt nice! Ookal zijn het replica's....

Over een weekje ook mijn nieuwe velgjes onder de compact:W
 
BBS Super RS, ik schat 18 inch. ...

Dat zijn geen Super RS's.

Die foto waar markt het over heeft geldt hetzelfde voor. Zijn gewoon 16 of 17" centers met een lip die de velg naar 18" of 19" of hoeveel je ook wilt brengt.

Bij Super RS's zijn de centers zelf uitgerekt (en krijg je van die lelijke vorm Y-spaken).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top