Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
heb even een vlugge poging gedaan.

24253110.jpg

Dankjewel! Staat wel heeel erg dik 8)

Ik zou ze dezelfde kleur als de auto doen :W

Arne, ik neem een zwarte. Dit is gewoon dik voorbeeld wat ik wilde gebruiken. Deze ligt namelijk mooi laag en heeft de mooie lampen :)
 
Heb een velg weg gebracht om te laten richten, maak ik die velg net schoon zie ik dat er een dikke scheur in zit precies op het deel waar die gericht is :X
Morgen maar even terug, slecht dat ze dit niet hebben gezien bij die banden boer!

Imi alpina's:p?
Maatje van me heeft 17inch onder z'n e30 en om de haverklap gezeik ermee dan trilt die auto als een gek dan band lek dan velg krom weet ik het wat:p

Iemand toevallig nog 15inch 4x100 staal liggen?
Ik ga eerdaags de BBS'en eronder vandaan halen want van dit weer worden ze niet mooier van..
 
Imi alpina's:p?
Maatje van me heeft 17inch onder z'n e30 en om de haverklap gezeik ermee dan trilt die auto als een gek dan band lek dan velg krom weet ik het wat:p

Iemand toevallig nog 15inch 4x100 staal liggen?
Ik ga eerdaags de BBS'en eronder vandaan halen want van dit weer worden ze niet mooier van..

Nee heb geen Alpina's die IMI's schijnen inderdaad snel gaar te zijn.
Heb een één of andere velg waar geen merk op staat :X
Foto-BRZASOCV.jpg


Nu maar zoeken naar 15inch kruisspaakjes in goede staat.
 
Weet iemand welke velgen dit zijn en toevallig hoeveel inch? Want ik vind die BBS rs'en enzo in max 16 inch, maar dat lijkt me bij deze niet het geval.

[ir]http://www.vincentpouliot.com/photo/albums/VW&Audi%20Car%20Shows/H20%202009/H20i09%20236.jpg[/ir]
 
Binnenrand vanaf de boutjes is veels te breed imho
lelijk vlak stuk zonder enige vorm.

hadden ze beter anders kunnen fixen, maar 18inch is wel dikkk
 
Die heb ik nog:p maar moet zelf eerst velgen waar hij nu op kan rijden..
Vind je zat op MP toch nette originele:)

Ik wil een set zonder banden, omdat ik al banden heb liggen ;)
Heb al wat gevonden bij een kerel hier in de buurt, heb nu de kruisspaakjes van Jules eronder.
Staat echt stukken beter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top