Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Ja ik doelde idd op een Vw transporter.
Ik ben namelijk van plan een Setje R32 remmen op mijn Leon te zetten. Maar van de Belgische autokeuring mag je geen andere remmen monteren.
Daarom ben ik opzoek naar een Dichte goedkope velg, met de hoop dat ik een setje staal vond in 18". Zodat de remmen niet zo erg in het oog springen tijdens de keuring.
 
Ook wel even opletten met de breedte van de remmen dan. Op Alfa GTA's bijvoorbeeld lopen de remmen wel eens tegen de spaken aan met de verkeerde wielen. Maar ach, veel ruimte heb je nou ook weer niet nodig:

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/viva%20italia/DSCN2467.jpg[/IR]

:P

En omdat het een velgentopic is:
[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/viva%20italia/DSCN2470.jpg[/IR]
 
Ja ik doelde idd op een Vw transporter.
Ik ben namelijk van plan een Setje R32 remmen op mijn Leon te zetten. Maar van de Belgische autokeuring mag je geen andere remmen monteren.
Daarom ben ik opzoek naar een Dichte goedkope velg, met de hoop dat ik een setje staal vond in 18". Zodat de remmen niet zo erg in het oog springen tijdens de keuring.

Ik zou wisselen voor orginele remmen met de keur? Zoveel werk is het niet, is meteen je remvloeistof ververst.
 
Ook in 20 inch? :P

Me pa heeft de 18ers, nu alleen nog schroefset op auto,
nu alleen veren maar nog steeds niet plat genoeg :)

dsc02949pk.jpg
 
Last edited:
Vind die Tomason's niet echt bij een Lexus passen, Dane...

Tis ook niet mijn auto.... Bart ;)

Op de foto ziet het er inderdaad niet echt uit. Maar in het echt valt het wel mee, zeker als die straks nog lager is.
Maar hij twijfelt zowieso op het moment over weg te doen, of andere velgen ofzo. Maja moet die zelf weten...
 
Me pa heeft de 18ers, nu alleen nog schroefset op auto,
nu alleen veren maar nog steeds niet plat genoeg :)

[x]

Naja, ruimte zat nog! Die fiat had gewoon niets over.. Kan me niet voorstellen dat daar nog iets van vering onder zat, want ik kreeg geen vinger tussen wielkast en band :+
 
Iemand toevallig een goed idee wat mooi staat onder een zilvere auto?

Ik kan haast geen enkele velg vinden wat 15 inch is, et waarde van 40 tot 45 heeft, en 7j breed is.

fye2hg.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top