Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
ik laat het nog maar even bezinken denks:p
ik heb trouwens ook een foto gevonden van die superturismo's.

nvcxvk.jpg

Ik weet nog wel een setje in het wit (16") incl. z.g.a.n. banden (Fulda Exelero 195-40-16) voor 600e, heeft op een 106 gezeten, misschien is het wat voor jou?

UL-TRA-LEG-GE-RA!!

idd die staan der zo dik onder.

Staat er inderdaad super onder! :W
 
Dat matzwarte icm kersen/bordeauxrood staat imo heel goed, ook mooi zo'n dicht wiel, beter dan OZ Superturismo's, die heb ik wel gezien eigenlijk inmiddels.
 
Ik weet nog wel een setje in het wit (16") incl. z.g.a.n. banden (Fulda Exelero 195-40-16) voor 600e, heeft op een 106 gezeten, misschien is het wat voor jou?

heb ik volgens mij ook op marktplaats gezien ja. maar wit vind k niet echt mooi :p


die vijfspaakswielen van Marktplaats zijn al verkocht. Ik denk dat ik gewoon mijn eigen velgen matzwart spuit/coat, en dan zie k wel wat ik er mee doe:)

ziet er ook niet verkeerd uit imo:

25h0sj4.jpg


edit// donkere koplampen zijn ook besteld. En als ik tijd heb ga k ff langs de spuiter om mijn grill te laten spuiten in kleur, en dan het logo matzwart:)
 
Van de week m'n nieuwe velgjes ophalen, M3 e36 doublespoke, ofwel Stlye 92??

Ben benieuwd hoe het staat onder de compact.
 
E36_M3_Wheels.jpg


eentje van deze (behalve de meest linkse) neem ik aan?
de style 92 is een heel andere velg (geen m3 velg iig) :)

ik heb de middelste vaak gezien op een compact (en zelf ook gehad op de E36 sedan), staat zeker niet verkeerd !
 
ik heb die middelste:P

alleen hij is nog steeds niet gespoten
en moet nieuwe banden nog bestelle:P


maar eerst brock b2 breedset verkopen:X

iemand? forumprijs 150 euro:P( is incl banden)
 
Ik ben opzoek naar 18" stalen velgen weet er iemand hier welke wagen(s) (Transporter,...?) met zulke velgen rijd?
liefst steek 5x100
 
Ik ben opzoek naar 18" stalen velgen weet er iemand hier welke wagen(s) (Transporter,...?) met zulke velgen rijd?
liefst steek 5x100

bedoel je de VW transporter?
die rijden op 16" staal rond.

de stalen velgen geleverd op de bmw 330i zijn 17"
groter heb ik ze nog nooit gezien?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top