Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Zou 6.5 voor en 7.5 achter kicken staan? Want ik heb nu 7.5 achter en dat staat wel goed..

Kijk gewoon eens naar andere Golf 1 met BBS velgen, dan kun je zien of jij het mooi vindt of niet. De een vindt het mooi en de ander niet, jij moet er uiteindelijk mee rond rijden en moet dus dan ook beslissen of je het mooi vindt of niet ;)
 
Kan me iemand vertellen waarom de randen van deze velg zo 'raar' zijn..

Foto-L7WQUZOX-D.jpg



en bij deze is dat niet zo het geval.

1007909.jpg
 
Op de eerste foto zie je het opstaande randje niet goed omdat de foto overbelicht en pal van boven gemaakt is :)
edit:/ correctie, niet overbelicht. Gepoetst alu glimt goed.

Heeft iemand nog een goeie spuitert in Noord Holland, vor wenâg uhteraard.
 
Waarschijnlijk de extra rand die er op de onderste plaat wel in zit en op de bovenste niet in lijkt te zitten. Die zal vast weggeflitst zijn.
 
Njah ik vind het bovenste er niet uitzien. Dus ik was benieuwd omdat originele BBS randen niet meer nieuw te krijgen zijn of dit de imitatie randen waren, maar ze zien er gelukkig dus niet zo stom dan dat ze op foto laten zien:)
 
Als je bij die bovenste bij de onderste kant van de velg kijkt zie je die rand ook gewoon zitten, komt gewoon door de flitser dus.
 
Heb je enig idee hoeveel model randen er bestaan? De een heeft 1 "trede" andere 2 of meer. Of juiste en schuine rand (slant lip) en dan nog met front of reverse side hart etc.
 
Op de eerste foto zie je het opstaande randje niet goed omdat de foto overbelicht en pal van boven gemaakt is :)
edit:/ correctie, niet overbelicht. Gepoetst alu glimt goed.

Heeft iemand nog een goeie spuitert in Noord Holland, vor wenâg uhteraard.

Heijne autoschade purmerend;)

Of karel van oudenare in zaandam!
 
Hoe groter de velg worden hoe breder die rand is vaak volgens mij.

Als je 15 inch heb dan is het kwa velg het mooist vind ik, ligt ook weer iets aan de breedte..
Als je dan 16 of 17 inch heb en niet zo breed worden die randen vrij breed.

Bij mij vind ik m'n voorvelgen erg mooi, het model van de rand dan. (breedte diepte)
Hier kan je dat goed zien:) mijn velgen dan achter is ook weer minder mooi om te zien..
P1020455.jpg


En dit is dan 17inch
MJvPwSsTNqMXIEG242u9TA==.jpg


Deze zijn de randen ook weer heel anders (minder mooi imo)
RS17-2.JPG


16inch ook weer minder mooi vind ik..
bbsrs0211.jpg
 
Ik heb zelf 16" liggen met ET 30 voor de M3
Zit nu standaard 15x7 et 30 onder
ga nu naar 16x7,5 et 30 aan de voorkant en achter ga ik ze 16x8,5 maken

Dus t mooie heeft ook met de ET te maken
 
6,5 en 7,5 is geen gezicht imo. Dan heb je voor geen lip, en achter wel. Beter neem je dan 7,5 rondom, is sowieso mooier en functioneler op een FWD.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top