Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
2pyb49h.jpg

2v2w6t4.jpg


Graag jullie mening want ik zoek nog een leuk setje voor onder mijn 1-reeks (muis donker grijs)
 
Gewoon wat meningen gevraagd, ik zoek een nieuw kleurtje voor m'n BBS RMs. Ze komen onder m'n rode MK1.
Wat zouden jullie doen? BMW Nogaro Silver kwam ik tegen, het is een erg mooie kleur, maar zal het staan onder m'n MK1?
 
Tja lieuwe had toen met zwart hart, wel mooi maar zou het zelf niet doen.
Of zou antraciet doen of gewoon lichtgrijs.

Heb zelf ook gewoon het originele grijs op m'n rs'en en nog geen seconde spijt van gehad:)
 
Ik heb trouwens 1 plekje met stoeprand schade op m'n velgen. Is dit te repareren, dat ik het wel kan polijsten daarna?
 
Ja ligt eraan hoe erg het is.. Soms kan je het zo met de hand wegschuren zodat je het bijna niet ziet, anders moe tje het laten oplassen en dan weer vlakken..
Kost ook niet de wereld en is weer als nieuw:)

Of gewoon verse bredere randen:P
 
Bredere randen wil ik ook echt wel, maar ik zag op sommige rs/rm erg lelijk randen zitten, van die 'vlakke' randen. Wat zijn dit voor randen? Gewoon imi ofzo.

edit:// en als arme student om daar weer 500e tegen aan te gooien ex bandjes...
 
2pyb49h.jpg

2v2w6t4.jpg


Graag jullie mening want ik zoek nog een leuk setje voor onder mijn 1-reeks (muis donker grijs)

Die velgen staan dus overal dik onder :W Alleen jammer dat er geen M/performance-pakket op zit. Bestaan hier btw wel replica's van? Zal anders aardig wat kosten.
 
Bredere randen wil ik ook echt wel, maar ik zag op sommige rs/rm erg lelijk randen zitten, van die 'vlakke' randen. Wat zijn dit voor randen? Gewoon imi ofzo.

edit:// en als arme student om daar weer 500e tegen aan te gooien ex bandjes...


500eu ??? een rand kost je 100euro... Koop je 2 randen en dan gebruik je die wielen als achterwielen. probleem opgelost en je bent "maar" 200 euro lichter :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top