This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Als m'n auto rijdt moet echt een keer iemand zulke foto's maken als die laatste (dat rijdende) echt vet8) Ken iemand van het forum hier dat (tegen betaling)?

Ontopic!


Achterwielen moeten er wel ff af van de week voor et keuren
 
Als m'n auto rijdt moet echt een keer iemand zulke foto's maken als die laatste (dat rijdende) echt vet8) Ken iemand van het forum hier dat (tegen betaling)?

Tegen betaling is alles mogelijk...

[ir]http://flits.bnet.be/images/vragen/filled_rlc.jpg[/ir]
 
Last edited:
Komt maar langs hoor, we verzinnen wel wat.
Lars` en Jesse komen ga/moet ik ook nog steeds mee meeten.

Jesse zat vandaag alleen in een vergadering en kwam er alleen uit als ik een shoot aan 't doen was van de Bikinibusbabes; helaas.
 
Als m'n auto rijdt moet echt een keer iemand zulke foto's maken als die laatste (dat rijdende) echt vet8) Ken iemand van het forum hier dat (tegen betaling)?

Ontopic!


Achterwielen moeten er wel ff af van de week voor et keuren

Gaan we regelen 8) Zeg maar wanneer je zover bent
 
Godsamme, offerte binnen gekregen voor BBS CH 19" (orgineel) met 235/35/19" Pzero Nero's....

2275 euries :X :+
 
Godsamme, offerte binnen gekregen voor BBS CH 19" (orgineel) met 235/35/19" Pzero Nero's....

2275 euries :X :+

Vind ik nog wel meevallen hoor.

Maar die banden...kijk anders even op autobandenmarkt, kan best een paart tientjes per band schelen. Of je moet het echt in 1x allemaal willen halen.

Weet niet of die offerte inclusief montage en uitlijnen is natuurlijk, want anders komt je misschien nog op hetzelfde uit.
 
Dit is all inclusive... en als je de inkoopsprijs van die velgen weet is het echt een aantrekkelijk aanbod.. Alleen twijfel ik of de CH's de keuze voor de E46 coupé is. CSL-reps zijn ook gaaf. Le Mans ook. De keuze is reuze :X
 
Dit is all inclusive... en als je de inkoopsprijs van die velgen weet is het echt een aantrekkelijk aanbod.. Alleen twijfel ik of de CH's de keuze voor de E46 coupé is. CSL-reps zijn ook gaaf. Le Mans ook. De keuze is reuze :X

CLS zijn mooi, reps niet.

Tuurlijk, voor op straat maakt het geen reet uit, maar toch. In prijs scheelt het een boel.

Als je dan nagaat wat je voor bijvoorbeeld een set BBS RS betaald... dan zijn de barrel en lip nog generiek ook. In feite betaal je je dus scheel voor alleen dat spaakgedeelte.
 




VMR-CSL reps... echt wel mooi:


Zou het staan onder een zilveren e46 coupé??



[ir]http://img217.imageshack.us/img217/4494/timeattack02.jpg[/ir]



 
Status
Not open for further replies.