Robert Superrrjoden! 13 April 2008 #282 Ik zag hem een paar x flink pijn in zn nieren hebben door die kut putdeksel midden in de weg
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 April 2008 #283 Ik had in Utrecht een bangmakend zilveren monster achter me zitten, goed agressief zo'n Skyline front :W
Ik had in Utrecht een bangmakend zilveren monster achter me zitten, goed agressief zo'n Skyline front :W
J Jan_Kaas Well-Known Member 13 April 2008 #284 Jammer dat ik zo snel weer weg moest maar toch wel ff leuk om de gebakjes IRL te zien Volgende keer ben ik met de E46 hoop ik
Jammer dat ik zo snel weer weg moest maar toch wel ff leuk om de gebakjes IRL te zien Volgende keer ben ik met de E46 hoop ik
Robert Superrrjoden! 13 April 2008 #286 Idd, alleen achter wat omhoog zetten of voor meer naar beneden
'Lars Skyline Euner 13 April 2008 #287 Arne said: Ik had in Utrecht een bangmakend zilveren monster achter me zitten, goed agressief zo'n Skyline front :W Click to expand... 8) Ik vind die velgen van jou trouwens best vet staan. weer is bewijs dat foto's echt enorm kunnen vertekenen.
Arne said: Ik had in Utrecht een bangmakend zilveren monster achter me zitten, goed agressief zo'n Skyline front :W Click to expand... 8) Ik vind die velgen van jou trouwens best vet staan. weer is bewijs dat foto's echt enorm kunnen vertekenen.
Just.in Vr0em VroeM 13 April 2008 #288 Jaspah said: Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Hm, verkeerde justin sorry Click to expand... Ik herken jou uit duizenden lieverd :* :+
Jaspah said: Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Hm, verkeerde justin sorry Click to expand... Ik herken jou uit duizenden lieverd :* :+
Shane A.k.a. Podolski 13 April 2008 #289 Vond het ook gezellig.. Was een leuk groepje.. en het wegrijden was toch wel vet met al dat gebrul.. zal zo ff fotos uppen..
Vond het ook gezellig.. Was een leuk groepje.. en het wegrijden was toch wel vet met al dat gebrul.. zal zo ff fotos uppen..
Robert Superrrjoden! 13 April 2008 #292 Ja richting de Mac, jij reed voorop en ineens waren we je kwijt
Erik Banned 13 April 2008 #294 r0bert said: Ja richting de Mac, jij reed voorop en ineens waren we je kwijt Click to expand... Ik ging helemaal niet naar de Mac!
r0bert said: Ja richting de Mac, jij reed voorop en ineens waren we je kwijt Click to expand... Ik ging helemaal niet naar de Mac!
Robert Superrrjoden! 13 April 2008 #295 Oh, dan reed je toevallig ook in de richting waar wij heen moesten Mn aanbod geldt nog steeds he, saxo + 1000 euro voor die ST
Oh, dan reed je toevallig ook in de richting waar wij heen moesten Mn aanbod geldt nog steeds he, saxo + 1000 euro voor die ST
S Sugadaddy Well-Known Member 13 April 2008 #296 Boe... Wie was die vreemde eend? Mooie auto's, mooie foto's. Tot volgend jaar!
Erik Banned 13 April 2008 #297 Is het origineel eigenlijk wel een Saxo en niet een AX ofzo? Ding heeft wel heel veel karakter