Auto/motor meeting.

Ziet er gezellig uit. Volgend jaar wat later op de dag afspreken en ik ben van de partij.

Volgens mij zou ik trouwens de goedkoopste bak hebben van de hele meeting, op die Alfa na;)
 
Ik vond het ook leuk, sorry voor de toeristische route naar de snelweg, Pim en ik zaten ons te verbazen over de onwetendheid van de TomTom. Terwijl ik toch de nieuwste kaarten heb...
 
Ps. volgens mij is Stijn P stiekem ook nog even geweest. Er reed opeens een Lexus GS430 rond in champagnekleur met paps achter het stuur en een ventje ernaast rondjes.
 
Arne was eens TE LAAT

Moest nog ff WASSEN :p

Volgens mij zou ik trouwens de goedkoopste bak hebben van de hele meeting, op die Alfa na;)

Nee hoor :p

jah dat vond ik ook!

Thx!

Ik vond het ook leuk, sorry voor de toeristische route naar de snelweg, Pim en ik zaten ons te verbazen over de onwetendheid van de TomTom. Terwijl ik toch de nieuwste kaarten heb...

Vond het wel een leuke route eigenlijk, wel heel Utrecht door maja je moet wat :p
 
Ps. volgens mij is Stijn P stiekem ook nog even geweest. Er reed opeens een Lexus GS430 rond in champagnekleur met paps achter het stuur en een ventje ernaast rondjes.

haha inderdaad

Me pa gaat dit:
gs430.jpg


over 6 maanden inruilen voor dit:
[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Lexus/IS-F/Lexus%20IS-F%20%2811%29.jpg[/ir]

en vervolgens begrenzer eraf laten halen en chippen zodat hij 310 rijdt ^_^


:W:W:W:W:W

Wat een purno
 
Back
Top