Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit


  • Total voters
    43
  • Poll closed .
Ik denk dat die schoepen van de variabele geometrie vast zitten. EN dat ik een ASV blok heb wat tikt en waar ik me erg aan stoor :( Iemand ook nog een AHF ciliderkop liggen?
 
:D:D:D lutjebroek FTW :W

Btw vandaag het front gedaan van je oude wagen Martin. Nieuwe bumper word ook besteld, maar het geheel is weer strak :W
 
:D:D:D lutjebroek FTW :W

Btw vandaag het front gedaan van je oude wagen Martin. Nieuwe bumper word ook besteld, maar het geheel is weer strak :W

Mooi! Hij moet maar even pics sturen als ie klaar is met m'n oude karretje. Mis dat ding dagelijks als ik weer in die fucking trein stap naar m'n werk :'(
 
:*

@ Lars : Ja te vaag... Hij zag die Skyline en ik zeg ja die is van Lars. Toen liet ik een foto zien en toen zei hij ineens je volledige naam.

Toen had ik even een 8P moment :D
 
Ik denk dat die schoepen van de variabele geometrie vast zitten. EN dat ik een ASV blok heb wat tikt en waar ik me erg aan stoor :( Iemand ook nog een AHF ciliderkop liggen?

Turbo demonteren en schoonmaken/losmaken een optie? op tdiclub oid staat een how-to :P
 
Worden mijn ICT handen weer vies :')

Mja ik zit dus echt te twijfelen om als hij er dan toch af ligt een GT1749vb te monteren :~
 
Back
Top