Auto/motor meeting #356

Banken is wat anders als kijken.
Dus als iemand wil KIJKEN moet ie niet zeuren over de afstand.

En voor de mensen die willen banken is een centraler adres wel prettig.
 
Heb op Audiforum een prognose van de kosten gevonden. 60 euro ex btw. 20 deelnemers max per dag. Die 50 euro zou dus best wel gewoon kunnen kloppen....
 
zo dan maar!


1: Marco (s15 en misschien de vito ook)
2: Martijn (r32)
3: JohnB (M3)
4: Jeroen. (OPC)
5: Lars (R33 GTR)
6: Machiel. (civic) ovb van datum
7:
8:
9:
10:

Reserve lijst (weet het nog niet zeker)
1: PimS
2:
3:
4:
5:
 
Spuit 11 hier.

Op dit forum en met deze manier krijg je nooit een definitieve lijst zonder afhakers om een dag een testbank te reserveren voor een fatsoenlijk tarief per wagen.

Wil jullie niet ontmoedigen, maar heb er wel een hard hoofd in :P
 
Spuit 11 hier.

Op dit forum en met deze manier krijg je nooit een definitieve lijst zonder afhakers om een dag een testbank te reserveren voor een fatsoenlijk tarief per wagen.

Wil jullie niet ontmoedigen, maar heb er wel een hard hoofd in :P

Klopt.
dat zie je idd teveel. Alhoewel er genoeg zijn in het lijstje die ws wel komen, zijn er genoeg die dat niet doen.
 
1: Marco (s15 en misschien de vito ook)
2: Martijn (r32)
3: JohnB (M3)
4: Jeroen. (OPC)
5: Lars (R33 GTR)
6: Machiel. (civic) ovb van datum
7:
8:
9:
10:

Reserve lijst (weet het nog niet zeker)
1: PimS
2: Jesse. (hangt ervanaf of de motor af is)
3:
4:
5:
 
Heb dinsdag zowel contact gehad met jd als verhoeven!

probleem bij jd is dat ze zoieso niet op zondag doen (verwacht ook bij verhoeven niet)

dus zaterdag zou alleen een optie zijn en dan zou er pas vanaf april ongeveer plek zijn (zaterdag komt mij persoonlijk heel slecht uit)

van beide wacht ik nog op een mail maar tot op heden nog niks binnen!
 
Zaterdag is wat mij betreft geen probleem. Wel prefereer ik JD, aangezien die een Tovami onder de auto banken heeft zeg maar :P Tevens weet die iets van de VR6 af... en ik niet :P
 
Nobody gives a rats ass about a VR6. :+)

Een zaterdag is voor mij ook geen probleem , maar moet wel ( ruim ) van te voren een datum weten om eventueel vrij te regelen
 
Back
Top