Auto/motor meeting #356

1: Marco (s15)
2: Martijn (r32)
3: JohnB (M3)
4: Machiel. (civic) ovb van datum
5: Jeroen. (OPC)
6:
7:
8:
9:
10:

sinds de Milltek erop zit ben ik wel weer benieuwd :)

run kost 120 eurie he:+ btje duurzor

WTF, €120,- voor een enkele run is neit normaal. Ik had destijds bij een ander garage €280,- aan kosten, inclusief chippen/mappen/afstellen op de bank :rolleyes:

€50,- is nog aan de hoge kant moet ik zeggen, maar kzou m'n 190 wel eens op de bank willen hebben...

Marco , zodra je wat prijzen weet , post ze dan asap.
Aan de hand daarvan heb ik misschien wel een collega die zn 850i wel wil testen

zal morgen even bellen, zal dan gelijk even vragen naar wat datums die mogelijk zijn!

Denk dat voor de meeste een zondag de beste optie is ? (indien ze dit doen)

en mochten we te weinig auto's voor de testbank hebben kan ik altijd nog wat extra mensen op sxoc (nissan forum) vragen :)

Net even gebeld maar die jongen die ik ken is er dinsdag pas weer dus dan even terugbellen

ze hadden op korte termijn wel veel dagen al bezet maar geen zondagen, dus hoop dat die jongen een zondag vrij wil maken voor ons :)

Vin d het een vet idee, maar ik ga binnekort ook met mn GTR bij verhoeven op de bank, wat dus indd ook 50 euro kost. Als dit veel duurder is vind ik het niet echt optioneel. Maar zet me er gewoon ff bij.

1: Marco (s15)
2: Martijn (r32)
3: JohnB (M3)
4: Machiel. (civic) ovb van datum
5: Jeroen. (OPC)
6: Lars (R33 GTR)
7:
8:
9:
10:

Idd, waarom niet gewoon bij Verhoeven. Als het normaal 120 kost zal het omdat er een paar scooterforum dweeps komen echt niet meteen 50 gaan kosten lijkt me?

Back