Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit


  • Total voters
    43
  • Poll closed .
Foto%27s-0041.jpg

Die screamerpijp staat dus gwn helemaal los van t normale uitlaatsysteem? Hoe kan je zon ding normaal gesproken dan zien zitten, als hij zo kort is :p? Zoals frank (dacht k ) zogenaamd zag op die luchtlijn?
 
Hij staat geheel lost van de pijp vanaf de turbo ja, omdat je dus met een externat wastergate werkt. Er zijn veel turbo's waar de wastergate in de turbo verwerkt zit. deze uitlaatgassen komen dan wel weer samen in de turbo elbo!

Als hij zo kort is kan je hem niet zien zitten (alleen horen)

Sommige mensen maken de screamerpipe een stuk langer, bijvoorbeeld langs de zijkant door een sideskirt oid!
 
Die screamerpijp staat dus gwn helemaal los van t normale uitlaatsysteem? Hoe kan je zon ding normaal gesproken dan zien zitten, als hij zo kort is :p? Zoals frank (dacht k ) zogenaamd zag op die luchtlijn?

Ja klopte ook als hij de foto had laten staan:p vanaf de buitenkant zag je nix..
Alleen vanaf de onderkant zag je hem..

Maar je hoort de pipe alleen als de turbo op de druk is.. De "overdruk" verlaat dan via de wastegate en de normale uitlaten gasse via de gewone uitlaat!
 
Binnenkort anders een Poll aanmaken?

Als we dat een beetje bij tijds doen is het makkelijk voor iedereen ivm vrij regelen. :)
 
Je kunt idd tot de 30e ijskarten..

Ik ga boven bij de sales wel even kijken of we iets kunnen regelen:) (we als in Mark. en ik)
 
Nouja.. denk dat de prijs/fun verhouding bij ijskarten een stukkie beter is;)

Tis een stuk vetter dan je denkt.. trust me..
 
Back
Top