Arne Pia Maxiscooter FTW 13 April 2008 #264 Zeuurrrr, afspraak is afspraak. Of het nou regent of niet.
Rowan Well-Known Member 13 April 2008 #265 zo is het! ik spring nog nu nog ff onder douche, jasper ik kom zo met de motor naar jou huis
Jaspah Nu ook een GC slet.. 13 April 2008 #267 Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Originally Posted by Justin. View Post Jullie herkennen me wel, ik jullie alleen niet Click to expand... :'(Echt niet ? Click to expand... Hm, verkeerde justin sorry
Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Originally Posted by Justin. View Post Jullie herkennen me wel, ik jullie alleen niet Click to expand... :'(Echt niet ? Click to expand... Hm, verkeerde justin sorry
remcol Well-Known Member 13 April 2008 #268 Jaspah said: Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Hm, verkeerde justin sorry Click to expand... lol was dit vandaag
Jaspah said: Nou nou dolle pret daarnet Gvd in de regen terug Hm, verkeerde justin sorry Click to expand... lol was dit vandaag
Jaspah Nu ook een GC slet.. 13 April 2008 #270 Er waren trouwens byzonder weinig motoren valt me beetje tegen hoor!!
'Lars Skyline Euner 13 April 2008 #271 Net thuis. we hebben op de meet zelf geen druppel regen gehad. net onderweg naar huis een paar spetters, thats it. Was weer lachen!
Net thuis. we hebben op de meet zelf geen druppel regen gehad. net onderweg naar huis een paar spetters, thats it. Was weer lachen!
Robert Superrrjoden! 13 April 2008 #273 Opa Bart veroorzaakte weer eens een file Daarachter Arne, Jelle, Lars ( niet op foto ) ik en in de spiegel Jayrune Lars auto's weer Lars Reesss
Opa Bart veroorzaakte weer eens een file Daarachter Arne, Jelle, Lars ( niet op foto ) ik en in de spiegel Jayrune Lars auto's weer Lars Reesss
Machiel. MFabrications 13 April 2008 #274 Heb het helaas moeten missen vandaag, m'n caddy is nog niet klaar ( ben nog bezig met schuren etc. van de caddy :X ) was er een leuke opkomst?
Heb het helaas moeten missen vandaag, m'n caddy is nog niet klaar ( ben nog bezig met schuren etc. van de caddy :X ) was er een leuke opkomst?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 13 April 2008 #277 Had hij in het begin ook... Onderweg stond hij met pech langs de weg, en zette hij het dak er meteen op... :+ Was weer gezellig mensen!!!
Had hij in het begin ook... Onderweg stond hij met pech langs de weg, en zette hij het dak er meteen op... :+ Was weer gezellig mensen!!!
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 April 2008 #279 Was gezellig idd!. Echt een dikke verzameling auto's zo bij elkaar, vond de politie ook in Overvecht geloof ik Ben benieuwd naar de overige foto's 8)
Was gezellig idd!. Echt een dikke verzameling auto's zo bij elkaar, vond de politie ook in Overvecht geloof ik Ben benieuwd naar de overige foto's 8)