EGT Well-Known Member 11 April 2008 #221 Als Jasper toch de vaginator uit hangt, hoe laat vertrekken jullie uit Zoetermeer?
Robert Superrrjoden! 12 April 2008 #226 Ik kom alleen, zou eigenlijk roald meenemen maar die kon helaas niet Toch nog een beste opkomst denk??
Ik kom alleen, zou eigenlijk roald meenemen maar die kon helaas niet Toch nog een beste opkomst denk??
Arne Pia Maxiscooter FTW 12 April 2008 #227 laten we het hopen, ik neem pim mee zodat ie even op bart kan gaan zitten.
Robert Superrrjoden! 12 April 2008 #228 Arne, kom je langs de Mac bij hoogvliet? Anders rij ik wel achter 1 van jullie aan
Jaspah Nu ook een GC slet.. 12 April 2008 #229 Rowan said: maarssenveense plassen, rond 1 uur ofzo? Click to expand... Jij rijdt voorop dus Erik, bel je morgen ?
Rowan said: maarssenveense plassen, rond 1 uur ofzo? Click to expand... Jij rijdt voorop dus Erik, bel je morgen ?
Jay-rune Meuter Biatch 12 April 2008 #230 r0bert said: Ik kom alleen, zou eigenlijk roald meenemen maar die kon helaas niet Toch nog een beste opkomst denk?? Click to expand... Neem Rox dan mee
r0bert said: Ik kom alleen, zou eigenlijk roald meenemen maar die kon helaas niet Toch nog een beste opkomst denk?? Click to expand... Neem Rox dan mee
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 12 April 2008 #232 Maarsseveense plassen zijn ook groot. Waar is de precieze plek? Dan rijd ik wel ff langs morgen (mits geen hoosbui).
Maarsseveense plassen zijn ook groot. Waar is de precieze plek? Dan rijd ik wel ff langs morgen (mits geen hoosbui).
J Joshua. Premium User 12 April 2008 #233 Zonneschijn (%) 50 Neerslagkans (%) 40 Neerslaghoeveelheid (mm) 3 Minimumtemperatuur (°C) 4 Middagtemperatuur (°C) 12 Windrichting ZW Windsnelheid (bft) 4 Ik denk dat ik niet op de motor ga?
Zonneschijn (%) 50 Neerslagkans (%) 40 Neerslaghoeveelheid (mm) 3 Minimumtemperatuur (°C) 4 Middagtemperatuur (°C) 12 Windrichting ZW Windsnelheid (bft) 4 Ik denk dat ik niet op de motor ga?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 13 April 2008 #234 Arne said: laten we het hopen, ik neem pim mee zodat ie even op bart kan gaan zitten. Click to expand... *valt neer* Ik kom morgen met Jayrune mee
Arne said: laten we het hopen, ik neem pim mee zodat ie even op bart kan gaan zitten. Click to expand... *valt neer* Ik kom morgen met Jayrune mee
EGT Well-Known Member 13 April 2008 #236 Jaspah said: Jij rijdt voorop dus Erik, bel je morgen ? Click to expand... K laat denk schieten, zie dat het morgen kut weer wordt, moet ook bijtijds weer weg en heb ook geen zin om met de auto te gaan... Denk dat k maar ff aan me racert ga klussen..
Jaspah said: Jij rijdt voorop dus Erik, bel je morgen ? Click to expand... K laat denk schieten, zie dat het morgen kut weer wordt, moet ook bijtijds weer weg en heb ook geen zin om met de auto te gaan... Denk dat k maar ff aan me racert ga klussen..
Erik Banned 13 April 2008 #239 Vanaf de A2 / A27 de N230 op en dan afrit Maarsseveense Poort. Moet lukken toch? :* Ik kom ook wel ff
Vanaf de A2 / A27 de N230 op en dan afrit Maarsseveense Poort. Moet lukken toch? :* Ik kom ook wel ff
J Joshua. Premium User 13 April 2008 #240 Bij jullie al ergens regen? Hier is het wel bewolkt, maar nog geen druppels