BoydM Squadra Italia 10 April 2008 #181 jah joh daar ergens in de buurt ^^. Op de brug erna toe staat de ME vaak te wachten als Utrecht voetbalt
jah joh daar ergens in de buurt ^^. Op de brug erna toe staat de ME vaak te wachten als Utrecht voetbalt
Jelle Well-Known Member 10 April 2008 #182 r0bert said: Gvd gewoon 1 uur rijden Vlakbij Breukelen is het toch?? Click to expand... DAAR HEB JE EEN AUTO VOOR
r0bert said: Gvd gewoon 1 uur rijden Vlakbij Breukelen is het toch?? Click to expand... DAAR HEB JE EEN AUTO VOOR
Robert Superrrjoden! 10 April 2008 #185 Als het goed is heeft ie dan een nieuwe APK dus ik neem aan van wel Heerenveen heeft ie ook al gehaald dus dan moet Utrecht helemaal een ei'tje zijn!
Als het goed is heeft ie dan een nieuwe APK dus ik neem aan van wel Heerenveen heeft ie ook al gehaald dus dan moet Utrecht helemaal een ei'tje zijn!
Lennox Well-Known Member 10 April 2008 #186 Het wordt niet dergelijk weer dat je zegt "ik pak de motor even" . Om met mijn brik naar een auto meeting te gaan is vrij ZIELIG.
Het wordt niet dergelijk weer dat je zegt "ik pak de motor even" . Om met mijn brik naar een auto meeting te gaan is vrij ZIELIG.
Lennox Well-Known Member 10 April 2008 #188 Hij heeft al fraaie camouflage. Hij zit helemaal onder spreeuwenschijt :W.
Arne Pia Maxiscooter FTW 10 April 2008 #189 Kom nou maar es gewoon, gaat niet om de auto maar om de GEZELLIGHEID
Arne Pia Maxiscooter FTW 10 April 2008 #191 Ben al aan het voorbereiden btw, auto wat lager gedraaid. Staat nu echt perfect. Wel meteen mn voordemper verrot gereden maaaaaja
Ben al aan het voorbereiden btw, auto wat lager gedraaid. Staat nu echt perfect. Wel meteen mn voordemper verrot gereden maaaaaja
Arne Pia Maxiscooter FTW 10 April 2008 #193 Ik zal m ook ff poetsen. Wie zeurt over de roest maakt kennis met mn 9mm :L
Arne Pia Maxiscooter FTW 10 April 2008 #195 Iedereen die zegt dat hij komt en niet komt verdient een IP BAN
BoydM Squadra Italia 10 April 2008 #196 Arne said: Ik zal m ook ff poetsen. Wie zeurt over de roest maakt kennis met mn 9mm :L Click to expand... Dan heb je aardig klein pikkie , maarja het weer is ook koud Ik poets 0 Sterker nog spider moet nog keer goed gedaan worden.
Arne said: Ik zal m ook ff poetsen. Wie zeurt over de roest maakt kennis met mn 9mm :L Click to expand... Dan heb je aardig klein pikkie , maarja het weer is ook koud Ik poets 0 Sterker nog spider moet nog keer goed gedaan worden.
Robert Superrrjoden! 10 April 2008 #200 Ohja, mn achtervering piept dus geen woord! Anders leen ik Arne zn 9mm :+