Auto & Alcohol/drugs

Dat mag je gerust vinden, Jelle... Maar ik ga dus echt niet vrijwillig bobben, als mijn vriendin of vrienden van me helemaal nix om een biertje/wijntje geven en gerust terug willen rijden... Ik ga dus echt niet bobben voor nuchtere mensen... En in een roulering van bob's doe ik echt wel mee, en al deed ik dat niet, had je er nog 0% over te vertellen :*

Dat is iss ook weer waar. Maja bij ons geeft iedereen om drank :D
 
Met trein naar ehv is wel een aardige indrinker, maar dan moet je voor half 1 weer in de trein zitten, en daarna kom je toch weer in je woonplaats uit...
 
Ja, eerst zuipen en dan lekker de trein in. Hoe vaak ben ik al in slaap gevallen om daarna alsnog voor €€€ een taxi terug te moeten pakken, echt niet tof :D
 
Inderdaad 8) Ging een paar maanden geleden met een paar vrienden @trein naar A'dam, nou, ik vond het echt hilarisch hoor :D Altijd lachen in de trein met drank, alleen soms loopt het uit op agressieve taferelen als iedereen dat doet :rolleyes:
 
Ja, eerst zuipen en dan lekker de trein in. Hoe vaak ben ik al in slaap gevallen om daarna alsnog voor €€€ een taxi terug te moeten pakken, echt niet tof :D

Heb ik ook eens gehad, vanaf ehv lam de trein in gerold naar Weert (laatste trein) wordt ik wakker in Roermond :X Gelukkig kon ik daar ter plaatse de laatste trein de andere kant op nemen, anders was ik GOED de lul (Weert-Roermond is een slordige 30km, dat wil je niet alleen betalen voor een taxi)... Vriend van me maakt het bonter een paar jaar geleden; gewoon in ehv tussen de zwervers in slaap vallen en om 3 uur s'nachts wakker schrikken :+
 
Of je doet zoals mijn broertje, zoveel zuipen dat je in een hoekje van de club in slaap valt, precies zodat niemand je ziet.

En dan als de schoonmakers om half 7 net willen afsluiten je jas uit de garderobe pakken, keihard naar buiten rennen terwijl je nog snel je bonnetje aan ze geeft. Kan je mooi de eerste bus weer pakken :D
 
Ik had een keer dat m'n BOB er vandoor was zonder het tegen mij en 2 anderen te zeggen :| Laatste trein ging niet meer en zaten in 1 of ander gechucht... Toen toch nog naar het station gelopen en kwam er toch een trein aan die de goeie kant opging, we snapten er al niks van. Bleek een andere trein te zijn (dus niet de laatste dus wij moesten hebben) die daar even stopte voor een storing ofzo, dus wij snel ingestapt. Wij zitten in de trein, komt er een conductrice: "Ja sorry voor de vertraging, waar moeten jullie heen?" Wij gingen naar Leiden en zouden vanaf daar naar huis lopen omdat de laatste bus niet meer ging (kmtje of 20 :X), zegt ze zo: "Omdat we vertraging hadden mogen jullie een taxi nemen op kosten van de NS". Prima dus :D
 
Ik ben een keer sochtends na het stappen heerlijk dronken in de trein gestapt. Toen ik er naartoe liep ging ik al ergens in een steegje over mn nek. In de trein in dat tussenstuk nog eens, daarna ernaast in slaap gevallen (was de eerste trein van Nijmegen naar Ede) toen ik wakker werd, reed de trein net weg van station Ede-Wageningen. Bitches! Moest ik gvd helemaal misselijk en half bezopen naar Utrecht, om daar netjes tussen de forensen op de trein richting Ede te wachten. In Utrecht vol goede moed een bekertje hot chocolate gekocht en daar flink mn bek aan verbrand, prachtig ochtendje was het. Half in de ochtend weer thuis gekomen en dan natuurlijk niet meer kunnen slapen van het avontuur en smiddags gewoon weer werken... 8P

Sindsdien zit ik niet meer zo graag in de eerste trein. :+
 
Back
Top