Auto & Alcohol/drugs

schitterend. Ik werd s'ochtends uit bed gebeld, of ik mensen op kon halen van het politiebureau. HEEL wijs, vliegtuigjes vouwen van reclameposters in het meest beveiligde deel van Rotterdam, de fietserstunnel onder CS.

Hans, dit maakt het allemaal nog waziger, je zei toen Nijmegen, dat je wakker werd in Kronenburg park op een bankje. maarja het zal de drank wel geweest zijn.
En die keer met Tim, daar was ik ook bij. Ook nog een keer naar Utrecht gereden omdat we dachten dat de nachttrein de andere kant op sneller was. Toen kwamen we achter het feit dat hij vanaf Utrecht NIET doorrijdt naar Rotterdam :+
 
ook eens zoiets gehad, moest je de trein naar rotterdam hebben vanaf denhaag, zit je ineens in schiphol :)

wie heeft die foto's nog? dat tim en ik LANGUIT op dat perron liggen te slapen en dat jelle met een paar hooligans staat te praten :D
 
Je vergeet dat de ene helft van de groep (forummers ja) die nacht was opgepakt en in de cel op dat politiebureau zat waar jij aangifte had gedaan. Huilend heb ik op de grond gelegen toen iedereen ineens sochtends terug kwam in de pdrs :D

Mijn verjaardagen rocken altijd!
 
schitterend. Ik werd s'ochtends uit bed gebeld, of ik mensen op kon halen van het politiebureau. HEEL wijs, vliegtuigjes vouwen van reclameposters in het meest beveiligde deel van Rotterdam, de fietserstunnel onder CS.

Hans, dit maakt het allemaal nog waziger, je zei toen Nijmegen, dat je wakker werd in Kronenburg park op een bankje. maarja het zal de drank wel geweest zijn.
En die keer met Tim, daar was ik ook bij. Ook nog een keer naar Utrecht gereden omdat we dachten dat de nachttrein de andere kant op sneller was. Toen kwamen we achter het feit dat hij vanaf Utrecht NIET doorrijdt naar Rotterdam :+

die keer dat we bij t hazes concert waren geweest was ook zo vet. dat ik die conducteur zo kapot had gescholden dat ie ons wel MOEST laten zitten in die 1e klas coupe :D
 
Haha. Over eerste klas weet ik ook nog een mooie. Zat met wat maatjes 1e klas, omdat we in 2e klas geen plek konden vinden. Conducteur komt er aan en wij laten OV zien, waarop die gast zegt: "ja dat mag hier niet, dat wordt een boete" . Ik denk kanker en kijk naar buiten, waarop een maatje zegt : ehm "wie bitte ?"

Die conducteur kijkt raar en wij ook quasi stoicijns naar hem, waarop hij zegt "laat maar, kutduitsers"

Ik dacht dat ik dood ging toen hij weg was.

Duitsers met OV ook 8P
 
ik heb jou anders weleens KACHELTJE gezien! :p Lekker breezer drinken in de 206 en syb met 190+ de flessen uit de auto gooien :D
 
zomer verleden jaar huis voor ons alleen, stuk of 8 vrienden en heeeeeeeeeel wat bier.... wat eindigde op overal mensen op de vloer hellemaal lam, en heel wat wenkbrauw'en afgeschoren... volgende dag om een uur of smiddags met verschrikkelijke pijn opstaan, omdat je op weg naar bover (kamer) niet redde en in slaap viel op de trap in je eigen kots en zooi...

ohjah en alles weer mooi herhalen de volgende dag :p


verder een keer uit in hoofdorp, en in je 1tje wakker worden ergens in rotterdam, terwijl je naar almere moest... schrok me die dag echt verrot ik werd wakker op een station die portugaal heete, had echt zoeist van WTF doe ik in portugaal en hoe kom ik hier weg.
 
Back
Top