Auto & Alcohol/drugs

Ja, vertellll... Zelf vind ik het op z'n minst irritant als je s'middags gaat zuipen, en dan met de trein terug terug, tussen al dat woon-werk-volk, heel apart altijd :X
 
Dat heb ik ook al wel eens gehad, met de trein. Was met paar forummembers naar Arnhem. Wij dus doorgaan tot 3 uur 's nachts, toen ging die ''discotheek'' sluiten. De laatste trein ging dus om kwart voor 3 :L. Wij met een lamme kop in de stad/op het station wachten op de 1e trein van half 8 x|. Nog liggen slapen in 1 of ander winkeltje wat in aanbouw was oid.

Té gaar :+.
 
Dat was echt kankergek, vertel nu, als je het tenminste nog allemaal weet :D

:D

Eerst naar de Calipso en daarna door naar de Consul :D. Toen terug lopen naar huis maar iedereen kwijt zijn. Toen berooft worden door een groep marokkanen en lekker hard op je bek gaan :P.

Aangifte doen op t politiebureau en afgezet worden voor t huis waar ik zou overnachten, niemand doet open...eerste trein terug richting Tilburg maar in de verkeerde trein stappen. Om 9u wakker schrikken en er achter komen dat je in Arnhem staat :D.
 
Zo bont heb ik het dus nog nooit meegemaakt :rolleyes: Ik dacht dat ik al erge dingen had meegemaakt... Afgelopen Juli ofzo met een paar vrienden paar dagen zinloos zuipen @Blankenberge/Drankenberge... Wij op donderdagavond gaan stappen, was daar nix te doen... Paar gasten aangesproken die ons voor 25 euri naar Brugge brachten... Wij flink zuipen, echt een studentenstad ofzo daar :S s'Morgens te lam, 1 van ons was nog in staat de weg naar het station te vragen... Wij daar aangekomen om half 6, eerste trein ging om half acht ofzo, wij slapen op een bankje/de grond als een stel zwervers... Eerste trein gemist omdat we er doorheen sliepen :rolleyes: Toen veel hilariteit onder de forensen toen een vriend van me van z'n bankje lazerde :D Toen trein terug, luidruchtig, ik pissen in het tussenstuk, was echt nog zat ofzo :D
 
:D

Eerst naar de Calipso en daarna door naar de Consul :D. Toen terug lopen naar huis maar iedereen kwijt zijn. Toen berooft worden door een groep marokkanen en lekker hard op je bek gaan :P.

Aangifte doen op t politiebureau en afgezet worden voor t huis waar ik zou overnachten, niemand doet open...eerste trein terug richting Tilburg maar in de verkeerde trein stappen. Om 9u wakker schrikken en er achter komen dat je in Arnhem staat :D.
Je vergeet dat de ene helft van de groep (forummers ja) die nacht was opgepakt en in de cel op dat politiebureau zat waar jij aangifte had gedaan. Huilend heb ik op de grond gelegen toen iedereen ineens sochtends terug kwam in de pdrs :D
 
Paar weken geleden, ik & maat zuipen... Waren in zijn dorp, taxi bellen om in België (Maaseik) te gaan stappen, vraag die flikker € 80,= om op en neer te rijden :| Wij dus niet instemmen, begint ie te zeuren over voorrij-kosten... Nog niet van gehoord, en gingen we dus niet betalen... Vent kwaad omdat hij van ver kwam, en hij zou ons noooit meer meenemen... Whatever :rolleyes: Wij maar gaan stappen in Weert, flink zuipen... Toen naar huis, vriend van me reed (onderwerp topic)... Hij wilde niet naar mij, maar naar huis (+/- 25km)... Owkee, onderweg moest ik pissen & hij ook... Toen in de Cuore; "ik ben echt kapotlam"... "ik ook"... Zijn we in slaap gevallen en s'morgens om half acht rillende wakker geworden :D :D Toen naar huis gereden en lekker pitten... Zo heb ik wel meer verhalen, zijn ook 'nachts weleens op een tankbaan vast komen te zitten met dezelfde auto :D
 
Je vergeet dat de ene helft van de groep (forummers ja) die nacht was opgepakt en in de cel op dat politiebureau zat waar jij aangifte had gedaan. Huilend heb ik op de grond gelegen toen iedereen ineens sochtends terug kwam in de pdrs :D

Ja maar daar was ik dus niet bij.

In het proces verbaal stond trouwens dat ik in de Hollywood was geweest en maximaal 8 biertjes op had of zo :D :rolleyes:
 
Back
Top