Autoradio LECON instellen in de auto POLO 1997 bwj.

dord078

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het instellen van autoradio Lecon op Polo 1997.
Het is een schittrende autoradio, met een USB, SD, MMS en BLEUTOOTH afspeler, maar hij blijft constant op nummer 1 van muzieklijst.
KORTE UITLEG. :
Normaal gesproken is het zo; dat als de autoradio aanstaat en op nummer 4 bijv. blijft staan. En als je de auto uitschakeld IS, weer de auto aanzet, gaat hij gewoon verder met nummer 4 van de muzieklijst waar die is gebleven.
NOU BIJ MIJ DOET HIJ DIT NIET !!

Ben wel naar kennis gegaan, die heeft 2 kabels van de auto aan elkaar verbonden. TOEN WAS Het is wel GELUKT ! Hij bleef doorgaan waar hij gebleven was! Toen ik de auto aan en uit zette!

MAAR !!

Hij blijft continu doorgaan, ook al staat mij auto uit, ookal haal ik de sleutel van contact af.
HIJ BLIJFT MAAR DOORGAAN !!

Wat kan hier aan doen? Ik heb samen met de radiospeler kabels gekregen, maar die kabel heb ik eigenlijk niet nodig, aangezien dat de radio zonder die kabels aan het werk kan gaan.

Wilt u mij hierover mischien helpen!

Dankuwel!
GROETJES !!
 
Advertisement - register to remove this

Geel en rode draad omdraaien.. Maar er is ook een autotechniek thread. Voortaan even daar je vraag stellen.

Zoiets dus

2e4lqo5.jpg
 
Geel en rood zitten nu bij elkaar. Daarom gaat hij niet uit. Je moet een geschakelde plus aanleggen vanaf je zekeringkast, en die aansluiten op de gele draad van de radio.
 
İnimoek.

De kennis van mij heeft de draden niet geknipt. Alleen hij heeft van bijde draden de plastic wat er om heen is eraf gehaald en bij elkaar geplakt. De kleuren waren eentje rood achtig en die ander rood en geel bij elkaar.
Moet ik nu dat eraf halen, bijde gaan knippen en omkeerd weer plakken?

Grtjesss..!!
 
Deze moeten los zijn zoals Arne zegt. Geel moet op de geschakelde + ( draad code 15 ) en rood is de constante + ( draad code 30 ).

Geel zorgt ervoor dat de auto aanschiet wanneer jij je contact omdraaid. Rood is de constante + die er voor zorgt dat je radio je voorkeurs instellingen onthoud.
 
Als ze los zijn krijg ik weer de zelfde probleem toch?
Als ik de auto uitschakel, en de autoradio staat op nummer 6-7 als voorbeeld gegeven, nadat ik de aito weer inschakel. Begint hij dan weer met nummer 1.
Dus dat vind ik bertje irri :)
Want dan hoord ik constant Zelfde nummer draain :))

Als ze los moeten zijn, hoef ik ze toch niet knippen? Want dan bijft de zelfde probleem staan..?
 
Back
Top