Auto & Alcohol/drugs

Als je 4 lamme mensen bij je in de auto hebt, en zelf ben je compleet nuchter, vind ik inderdaad niet supergezellig :p

Ik heb volgens mij 3x ge-BOB't in m'n hele leven :X Meestal zijn er wel dames aanwezig (vriendin van vrienden) die het niet erg vinden om te rijden... Nou, ik doe het niet vrijwillig hoor :)
 
Deze keuze moet ik zelf ook vaak maken, meestal als ik moet rijden drink ik max 4 biertjes over de hele avond.

Maar mijn vrienden wonen allemaal op kamers in Eindhoven en ik woon thuis in een dorp. Dus hun kunnen met de fiets naar de stad en ik moet (ga) altijd met de auto.
En aangezien ik er weinig tot niks aan vind als je niet drinkt, wil ik nog wel eens met een glaasje teveel op naar huis rijden.

De laatste tijd blijf ik gewoon slapen bij een van mijn vrienden en dan de volgende morgen aanrijden. Bevalt veeeeeel beter
 
Rijden als je drank op heb is gewoon dom, om te zeggen van: ik drink er een paar want de rest doet t ook en zonder vind ik dr niks aan vind ik ook bullshit.

rij dan gewoon niet
 
Rij zelf nooit met drank op, ook als is het maar een half glas.. niet omdat ik bang bent dat ik dan niet meer kan rijden maar gewoon uit principe.. Ook omdat tegenwoordig iemand ken die is aangereden door een gast met alcohol op. Nou die heeft zijn leven best goed verpest, dat gun je echt niemand. Daarom kan ik mensen die onder invloed rijden soms wel schieten, en helemaal als je domme smoesjes hoort van, ja maar ik kan heel goed tegen alcohol etc.
 
Tsja als ik een taxi moet regelenvoor 40 euro, rijd ik liever zelf. Dan maar een paar biertjes teveel op (max 4)

Mja dat deed ik ook altijd (ook wel met 20 bier op trouwens) Nu dus echt nooit meer. De boetes zijn zo debiel hoog, en het is trouwens ook veel te gevaarlijk.
 
Ik drink ook helemaal niet als ik moet rijden..

Vorige week naar Groningen gegaan, en smorgens aangehouden (half 9 ofzo) toen was ik vrij vaag maar gelukkig niet van de drank :+

Vonden ze wel mooi, er moesten maar meer zulke jongeren komen 8P
 
Als ik BOB, drink ik geen druppel. Wel drink ik op vrijdag/zaterdag na het werk +- 10 biertjes, en rijd daarna naar huis met de auto. Het is ongeveer een kwartier rijden, en neem altijd een route door de middel of nowhere.
Ik merk er overigens niets van kwa rijgedrag/reactievermogen etc.

Tot nu toe nooit bekeurd gelukkig, wel een keer met 3 Amsterdammetjes(verspreid over 3 uur) op moeten blazen en had gewoon een P'tje.
 
Als ik BOB, drink ik geen druppel. Wel drink ik op vrijdag/zaterdag na het werk +- 10 biertjes, en rijd daarna naar huis met de auto. Het is ongeveer een kwartier rijden, en neem altijd een route door de middel of nowhere.
Ik merk er overigens niets van kwa rijgedrag/reactievermogen etc.

Tot nu toe nooit bekeurd gelukkig, wel een keer met 3 Amsterdammetjes(verspreid over 3 uur) op moeten blazen en had gewoon een P'tje.

er zou maar net iemand moeten fietsen in de middle of nowhere die je dan niet opmerkt. Ongelukken zie je niet aankomen. Je kan niemand wijsmaken dat je gewoon hetzelfde bent na 10 biertjes ;) Imo echt onverantwoord.

moraalriddermode off/

ik drink nooit.
 
*verhaal* + Daarom kan ik mensen die onder invloed rijden soms wel schieten, en helemaal als je domme smoesjes hoort van, ja maar ik kan heel goed tegen alcohol etc.

je bedoelt dit soort mensen dus?

Als ik BOB, drink ik geen druppel. Wel drink ik op vrijdag/zaterdag na het werk +- 10 biertjes, en rijd daarna naar huis met de auto. Het is ongeveer een kwartier rijden, en neem altijd een route door de middel of nowhere.
Ik merk er overigens niets van kwa rijgedrag/reactievermogen etc.

Tot nu toe nooit bekeurd gelukkig, wel een keer met 3 Amsterdammetjes(verspreid over 3 uur) op moeten blazen en had gewoon een P'tje.
 
phoe pijnlijk onderwerp.

Ooit eens dronken in de auto gestapt met een van de bovenstaande en toen achteruit tegen een auto aangereden. Kostte me 400 euro.

Ook wel eens vanuit friesland naar almere gereden als passagier met iemand die zich de volgende dag niks meer van de reis kon herinneren, en ik ook niet

en een keer naar belgie met een coke snuivend chauffeur

Zag nooit het probleem eigenlijk maar tis natuurlijk kanker stom.

Moet bekennen dat we op vrijdags na het werk ook vaak gaan pilsen, en dan drink ik 6 bier en ga ik daarna op de motor door de file naar huis.
Ik ga dat ook maar niet meer doen geloof ik.
 
je bedoelt dit soort mensen dus?

Is niet bedoeld om op te scheppen of weet ik veel wat jongen!
Ik vertel gewoon mijn verhaaltje, en dat het onverantwoord is weet ik ook dondersgoed. Maargoed, je kan dus niet eerlijk een verhaal hier neer zetten of sommige morraalridders denken dat ze meteen weer commentaar moeten geven.

En ik denk dat ik wel weet wanneer ik er wat van merk, en wanneer niet.
 
ja uh wat moet ik r dan van maken?

je bent stom bezig maar je wil dat we je vertroetellen en absoluut niet de waarheid moeten zeggen/moraalridder spelen.......
 
Ik vind het persoonlijk ook ''lastig'' na het werken..

Je kent het wel op vrijdag, nog even naborrelen na de werkweek.

Verder ben ik vaak de BOB (oftewel: de LUL) bij het uitgaan, dan drink ik helemaal niks, vaak zie ik BOB'ers 1 biertje doen, maar dat doe ik simpelweg niet, omdat vaak na de eerste, de tweede lekkerder is ;)

Drugs was zo ie zo al iets wat ik niet doe/deed. :)
 
Ik vind het persoonlijk ook ''lastig'' na het werken..

Je kent het wel op vrijdag, nog even naborrelen na de werkweek.

Verder ben ik vaak de BOB (oftewel: de LUL) bij het uitgaan, dan drink ik helemaal niks, vaak zie ik BOB'ers 1 biertje doen, maar dat doe ik simpelweg niet, omdat vaak na de eerste, de tweede lekkerder is ;)

Drugs was zo ie zo al iets wat ik niet doe/deed. :)
 
Ik vind het persoonlijk ook ''lastig'' na het werken..

Je kent het wel op vrijdag, nog even naborrelen na de werkweek.

Verder ben ik vaak de BOB (oftewel: de LUL) bij het uitgaan, dan drink ik helemaal niks, vaak zie ik BOB'ers 1 biertje doen, maar dat doe ik simpelweg niet, omdat vaak na de eerste, de tweede lekkerder is ;)

Drugs was zo ie zo al iets wat ik niet doe/deed. :)
 
Ik was gister weer eens bob, maar heb geen druppel gedronken. Normaal drink ik max 2 biertjes als ik nog moet rijden..
Meer zal ik ook niet drinken, gewoon omdat je verantwoordelijk bent voor degene die met je mee rijden.. :)

en @BartR: het zal wel zo zijn dat je nooit gepakt word, maar daar gaat het toch niet om? Je kan altijd een fietser tegenkomen in de middle of nowhere.. Lijkt me best lullig om zo iemand dood te rijden..
 
Back
Top