Auto & Alcohol/drugs

Meestal drink ik niets als ik moet rijden (of ik nou alleen ben of niet) en op een langere avond 1 of 2 biertjes.. Het 2e biertje drink ik trouwens niet als de eerste wat zwaar valt, dat kan ook nog wel eens :p

Heb trouwens wel eens auto gereden toen ik nog zat was van de avond ervoor, dat doe ik dus niet meer heh 8P Rijdt niet fijn..
 
Op de scooter probeer ik het bij 1 glas bier te houden..
ik heb geen flauw idee hoeveel promille dat nu precies is, maar gezien mijn omstandigheden ( 12 uur s'avonds, hele dag gewerkt) denk ik dat dat nog net kan..
 
Ik heb ook zo me principes wat betreft gebruik als je nog moet rijden of rijdt.

1 of 2 biertjes max rekeninghoudend met het traject wat voor me ligt..
 
Idem als passagier, na een avondje stappen in alcazar. gingen we met 3 auto's weg. ik zat bij een meisje die niks gedronken had, maar in de andere 2 auto's hadden de mensen wel gedronken, die gingen er dus beiden na de 1e bocht op de snelweg vanaf. 2 auto's total los gereden. zag er toen best creapy uit als je ze beiden voor je neus de bocht uit ziet schieten :X

Wow, dan haal je het echt niet in je hoofd om nog iets te drinken & te rijden :eek:

Zelf rij ik alleen met maximaal 1 flesje bier... Deed ik tot een half jaar geleden nooit, maar het sluipt erin :X

Paar vrienden van me rijden wel met behoorlijk wat drank op...
 
Heb trouwens wel eens auto gereden toen ik nog zat was van de avond ervoor, dat doe ik dus niet meer heh 8P Rijdt niet fijn..

Dat heb ik afgelopen zomer een x gehad, toen was het 30 graden, flink feestje gehad, 2 uur geslapen en dan met 5 man naar huis gereden (kilometertje of 25/30)... NOOIT meer, ik zat gewoon te zweten in de auto...
 
Bij mij was het toen ik nog niet zo lang m'n rijbewijs had, was uitgeweest vrijdag en moest zaterdag ochtend ergens naartoe, 15km verderop.. Had echt het idee dat ik minder controle had over de auto..

Wat ook slecht is trouwens, autorijden als je vermoeid bent. Het is niet verboden voor zover ik weet, is ook amper te controleren.. Ik denk dat dit ook de reden zal zijn van veel ongelukken.
 
Ik drink never meer dan 1 biertje als ik moet rijden, zelfs dan voel ik me er al niet goed bij.

Onverantwoord om achter het stuur te stappen als je mensen bij je hebt en je hebt teveel gedronken. :)
 
Op de scooter dronk ik gewoon, met auto niets.

Op scooter deed ik het ook gewoon. Drinken, blowen, zonder helm etc etc. Sinds dat ik "even sigaretten ging halen" tijdens een feestje, en ben aangehouden omdat ik zonder helm reed (tripje van 2 x 4 minuten). De agent vroeg me of ik gedronken had en ik mocht blazen. Boete van ruim 80 euro voor rijden onder "invloed" (nét over de toegestane max), een boete omdat ik zonder helm reed en een boete voor oranje stickers terwijl hij gewoon 80 liep.

In de auto drink ik geen druppel. Als ik moet rijden drink ik fris. als ik de stad in ga, ga ik toch bier drinken dus ga ik op de fiets. :) Ik blow ook niets als ik moet rijden. :)
 
Nooit echt gereden als ik gezopen had maar wel eens een keer dat ik een feestje had vrijdagavond en zaterdag om 6u moest werken. Feestje tot 3u, naar huis...een uur gelegen, niet echt geslapen en om 5u weer aanrijden richting het werk. Gelukkig is er dan verder nog geen verkeer op de weg :p
 
Na het werk drink ik 1biertje voordat ik naar huis ga met de auto, of soms zelfs helemaal niks.

Als ik BOB drink ik helemaal niks :)
 
Ik drink zelden, en als ik moet rijden al helemaal niet!

Ben daarom wel vaak de bob, maar prima .. Zou er niet eens over na denken om toch een biertje te drinken als ik nog moest rijden met nog 3 andere mensen in mijn auto ..

Alleen gekste is wel dat ik ALTIJD moet blazen, wordt er altijd tussen uit gepikt.
 
Ik drink zelden, en als ik moet rijden al helemaal niet!

Ben daarom wel vaak de bob, maar prima .. Zou er niet eens over na denken om toch een biertje te drinken als ik nog moest rijden met nog 3 andere mensen in mijn auto ..

Alleen gekste is wel dat ik ALTIJD moet blazen, wordt er altijd tussen uit gepikt.

Je bent een jong ventje en rijdt in een BMW... Nogal logisch dat ze jou eruit pikken :D Ik denk trouwens dat iedereen op dit forum eruit wordt gepikt, ik ook hoor :)
 
Laatst na het werk 0,5L bier gedronken, supermoe.
Onder het motto van: "1 biertje mag"
Voelde m toch wel, sindsdien alleen 1 als ik voor de rest superfit ben.

Blowen gewoon niet voordat ik ga rijden, vorige x dat ik dat deed en op me scooter stapte mikte ik m op een paal :D
 
Nooit echt gereden als ik gezopen had maar wel eens een keer dat ik een feestje had vrijdagavond en zaterdag om 6u moest werken. Feestje tot 3u, naar huis...een uur gelegen, niet echt geslapen en om 5u weer aanrijden richting het werk. Gelukkig is er dan verder nog geen verkeer op de weg :p

blij dat ik jouw niet tegengekomen ben x|
 
Als ik moet rijden, dan drink ik nooit meer dan 2 biertjes. Over een hele avond gezien is dat dus niks.

Al een stuk of 5 BOB sleutelhangers gekregen in de loop der tijd.

Drugs gebruik ik niet.

Spa'tje, sigaretje en relaxte muziek en ik vermaak me ook best hoor.
 
Back
Top