Athena vlinderpoort & Hebo alu

Eey the runner wat kom jij nou weer blaten ... slaat toch nergens op.
Sluit totaal NIET aan op zijn vraag en owjah misschien heeft ie geen zin om hem te gaan ombouwen naar LC ?
 
en het kost veel meer geld...

als iemand nou een gare nrg heeft staan voor 300 euro, dan is ie al LC en dan vin ik da niet erg, maar als ik een typhoon koop ga ik m niet ombouwen en blijft ie lekker ac
 
Originally posted by the runner no 1
zo duur is dat toch nie 300 euro voor een mhr cilnder

jezus wat een lomp antwoord: voor EEN mhr cilinder. Ja dat is erg duur voor een mhr team of rep.|(
 
Waarom halen mensen nu steeds een NG erbij terwijl het over een AC blok gaat????

ac cilinders:

hebo racing AC vlinderpoort (kost 250,- ofzo) Is neit nieuw, is er al lang, wel is er nog athena die de AFTER MARKET doet en dan kost ie ongeveer 200,- Zeer snel en tunable.

Dan heb je ook nog die die wat slome enkele ovale uitlaatpoort cilinder (145,- ofzo), die is even oud en wordt ondertussen ook al in athena doosjes gestopt bij eurocilindro. Leuke cilinder voor het geld. Veel koppel bij lage toerentallen.

NG en manston zijn redelijk nieuwe l.c. cilinders en nog niet van athena verkrijgbaar.
 
Originally posted by Floran
Je praat hier toch over AC? ik heb het hier nog met bart over gehad gister toevallig.. En een NG voor AC? Bestaat ni! En die op cil van 140 is normale poort die duurdere is met vlinder poort.. kost van athena 189 en van hebo 260 ofzo...

Ik dacht al dat ik een flash-back kreeg... Wat een onzinpraat allemaal...
 
Wat Ivo zegt klopt helemaal... De oude Hebo Alu vlinder is matig verkrijgbaar, en bovendien [onterecht] duurder dan een Athena vlinder...

Dat mensen met Piaggio A.C. over N.G. en Manston gaan beginnen, is gewoon onbegrijpelijk... Net zo onbegrijpelijk als mensen die een A.C. Speed of Cross-cilinder denken te kopen...

Op Piaggio A.C. zou ik liever een Athena vlinder hebben, dan een Polini W-poort, om maar op een reply terug te komen...

the runner no 1: niet onder invloed replyen graag...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik dacht al dat ik een flash-back kreeg... Wat een onzinpraat allemaal...

Hoezo nou weer onzinpraat? Ik zeg ongveer het zelfde als ivo... en daar ben je het wel mee eens...?
 
Originally posted by Floran
Hoezo nou weer onzinpraat? Ik zeg ongveer het zelfde als ivo... en daar ben je het wel mee eens...?

Ik had het niet over jou, Floran :) Ik doelde op alles wat boven jou werd gereplyed... Was al bang dat het verkeerd werd geinterpreteerd :)
 
ok dit gaat over een Athena cilinder :(

ff ontopic....

een athena vlinderpoort met yasuni R is goed, maar als ik die cilinder nou laat tunen heb ik dan een andere uitlaat nodig?
 
Ik denk dat hij de tunebeurt bedoeld ofzoiets.

Als hij getuned is zou ik het eerder in de richting van een C16 zoeken dan een R. Wil je toch perse met een R rijden kan je bijvoorbeeld de gewone athena (ovale poort) laten tunen. Vlamt ook wel denk. Dit laatste ga ik ws doen :)
 
Originally posted by Menn0
Ik denk dat hij de tunebeurt bedoeld ofzoiets.

Als hij getuned is zou ik het eerder in de richting van een C16 zoeken dan een R. Wil je toch perse met een R rijden kan je bijvoorbeeld de gewone athena (ovale poort) laten tunen. Vlamt ook wel denk. Dit laatste ga ik ws doen :)

je kan makkelijk met een R @ NG rijden hoor, untuned, en tuned. als je em maar op yas r laat tunen. op weinig toeren, op koppel enz.
 
Ik doelde op lcdp die het over een Athena Vlinder heeft. Een NG is toch ovaal of vergis ik me nou? Zo nee, dan klopt het toch wat ik zeg :)
 
Back
Top