Aprilia sr Special green.

Status
Not open for further replies.
smering dan waarschijnlijk.. Of foute montage, circlipje etc. Haal je cilinder er eens af en laat fotoos zien dan kunnen we meer zeggen..
 
Tjek ook ff of hij wel olie kreeg.. En je rijd neem ik aan wel met filter gewoon?

Mjah, als je geluk hebt is het bougie of bougie kabel. Ik dacht ook zovaak dat het ding eindelijk eens vastliep, maar het was altijd de bougiekabel gelukkig..
 
hmmz nieuwe setup pen12 kruk, met een pen10 suckertje :p
zal vast goed gaan , wel minder van je vastnaaier btw..
maar je kappen zien er wel goed uit :W
 
de cilinder kop gelukkig is daar niks mee aan de hand
61033346.jpg

De cilinder beetje vage foto maar gelukkig heb ik hem nog uit kunnen hoomen is goed gelukt
61033339.jpg

Toen kwam de zuiger gelukkig heb ik die ook nog kunnen redden met een beetje polysten dus dat was ook een meevaller
61033334.jpg

61033338.jpg

En wat nou de oorzaak was het pompje van me oli daar het slangetje van was van me carbrateur afgevlogen zat waarschijnlijk niet erg degelijk vast

Nog even om een berg kuipen geweest:
61033384.jpg

en op me scoot gezet
61033379.jpg
 
Dat dacht ik dus ook maar ik heb jammer genoeg geen foto's gemaakt van dat ik hem bewerkt heb maar ik ben naar een garage gegaan en die zeiden dat het prima kon die hebben we het juiste gereedschap meegegeven en ik ben dat terug gaan brengen met me zuigertje mee en ze zeiden dat het prima was en je zag bijna niks meer van en de brommer was nog niet warm toen ik het had plus dat ik niet hard reed en direct ben gestopt
 
Tsja, hoe je het wendt of keer het ding is flink aangelopen en dat is nooit bevorderlijk voor je zuiger.. Ook niet nadat je hem polijst, maargoed hij rijdt weer en das het belangrijkste :) Prestaties doen er ook niet echt toe bij dit project toch??
 
Nee klopt nu rijd ik nog 70 km per uur maar is voor straat gebruik maar deze scooter is ook niet van mij deze is een opknapper om het teleren dadelijk bij mijn scooter maar ik heb alles al in grote lijnen en ik ga van de maand nog om me eigen sr voor weinig geld en daar komt die setup op maar daar leg ik ook maar een 50 mhr op dat loopt al aardig goed :) maar is toch voor straatgebruik dusja ik moet toch oppassen wat ik eronder leg natuurlijk
 
Aprilia Sr Klok said:
mijn project



Alvast een berg rolletjes zo tezien keuze genoeg:D
57518815.jpg


Nog een voorvork die lek is en krom ( ongeluk gehad ):
57518818.jpg


En me Seat Van de week ff beginnen aan me mono iemand ideen hoe ik het makkelijkst een mal kan maken ik heb 2 zitjes dus ik kan er ook een gebruiken?:
57518820.jpg



alvast een foto van me uitlaat:
56749332.jpg


sr spullen vandaag opgehaald bij de spuiter lang gewacht maar toch gekomen ze zijn echt bling bling:D

66058272.jpg


ondertussen nog een berg kiesler spul besteld

66058259.jpg


En alles in elkaar gebeund behalve de underseat

66058276.jpg


66059137.jpg

Ondertussen ook nog een andere sr van eric opgeknapt:
66059145.jpg


zo dat was het dan weer. mzzl stefan

Gezocht:
- Aprilia sr velgen ( geen www )
- Aprilia Sr d-tech voorkap ( dat middelste stuk alleen niet dat rond je koplamp zit maar daarboven )

als jullie het toevallig hebben liggen reageer dan ff.
me Samengestelde setup als jullie zeggen van mwah ik zou het anders doen gooi het eruit daar kan ik ook weer van leren

-Malossi 50 MHR
SR 50 Replica ( LC ) Ther.groep 40.0 Mm Minarelli Alle Type Waterk
-Dellorto 17.5 mm
-12 mm Krukas Malossi RHQ
-vario/multivar malossi sport
-Delta CLutch Malossi MHR
-Overbreging primaire Malossi
-V-snaar Malossi
[/QUOTE]
 
Alles op z'n tijd voor de 19e voor we naar speelmansplaat gaan zit het er allemaal al op:D traamplaat andere knipperlicht glazen en de velgen die moeten nog uitharden voordat we de banden erom wippen
mzl
 
Ziet er echt mooi uit man!! hij zit echt super in de lak :D

verder vin'k persoonlijk die std achterseat mooier dan die kiesler monoseat, maar das eigen mening natuurlijk!
ik hoop je nog een keer te meeten :D

Greetz
 
ja dat is inderdaad persoonlijk, welke underseat mooier is maar je moet het zien als die mono erop zit, en die zit er op speelmansplaat op als het goed is.
groetjes
 
vandaag 10 sep. de mono weer terug gebracht zat lelijke zakker in en de velgen opgehaald :D alles in elkaar zetten voor speelmans-plaat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top