Special: Aprilia Sr Peace & Love

nog keer update zonder fotos ik had nog niet veel geld om aan de scooter uit te geven daarom was er ook nog geen update verder maar straks ff paar pics maken hoe die er nu bij staat
 
kerel is reactiegeil denk..

beter zorg je inderdaad voor foto's oid..
ik zie dit alleen maar als een slechte kickmoduz
 
waar slaat dat dan op ik zeg toch dat ik fotos maak en mis vroegen mensen zich wel af waarom er niks meer werd geupdate nu weten ze waarom dus beetje nutteloze reacties van jullie denk vervolg eerst na voordag je wat typt
 
het is al een tijdje geleden dat ik heb geupdate maar ik heb niet stil gezeten :P

heb in der tijd een aim temp toeren gekocht zie hier :P

Rk840063.jpg


ook maar even de mono seat geplaatst om te kijken hoe het is

PaR40277.jpg


daarna dacht ik tja waarom is alles zo duur maar jah wie wat wil moet er ook geld voor over hebben he dus ff alles gehaald om te beginnen met polyesteren

hier was een vriend van me bezig met schuren aan mijn kapje hij had het immers al vaker gedaan ik nog nooit :P

WQs40207.jpg


na het schuren de on effen heden weg gewerkt met plamuur :P

a9N40527.jpg


daarna nog even geharst op bebaaplde plekken

t0a40570.jpg


en toen maar even plamuur geschuurd en nog een laag hars nu moet hij nog even geschuurd worden en is hij klaar voor te spuiten :P:P

hII40600.jpg



hij word als het goed is vandaag klaar gemaakt voor het spuiten :P
 
is poly plamuur dus valt wel mee en er komt ook nog auto lak over en het is gedaan door iemand die het dagelijks doet daar heb ik het mee samen gedaan dus zal wel goed komen :P hij word zo nog keer goed geplamuurd helemaal strak en daarna gespoten :P
 
het heeft even geduurd voor dat ik weer update maar dat kwam omdat me bleuthoot ding niet werkte dus kon de fotos niet naar de comp sturen maar hier is hij

h3l69605.jpg



de binnen kap en andere kappen volgen
en de velgen
mzzl
 
whhaha ik zal het proberen maar die veer zou leuk zijn jah enne krijg nog verjaardags kado van je en ook nog een kado voor het behalen van me rijbewijs ;)
 
speedmaster said:
whhaha ik zal het proberen maar die veer zou leuk zijn jah enne krijg nog verjaardags kado van je en ook nog een kado voor het behalen van me rijbewijs ;)


Ehm het eenigste wat jij krijgt is n klap voor je sm**l als je morge niet komt.


hahhha


Ennuh ja beter schiet je ff op met dat hok van je ook ff de bank oip knallen met dat ding

greetz
 
komt helemaal goed ff zo roterende schuur ding regelen dan kan ik verder met die kappen :D
en dan ff spuiten en dan banken :D met me kundo krd pijp :P
 
Volgens mij is deze scooter grotendeels verkocht??

Jongen uit de buurt heeft een HGS Wig + spruit. kappenset, rotor en Carb gekocht..
Lijkt hier ergveel op iig
 
BETA-HGS said:
Volgens mij is deze scooter grotendeels verkocht??

Jongen uit de buurt heeft een HGS Wig + spruit. kappenset, rotor en Carb gekocht..
Lijkt hier ergveel op iig

Klopt.. heb zelfs al gezien dat ie ergens zn verkoop topic heeft geclosed omdat ie alles kwijt was
 
Back
Top