Aprilia sr Special green.

Status
Not open for further replies.

Custom SR

Skz speed tuig
undefinedBeste mensen ik zal me even voorstellen ik ben Stefan en ben 15 geworden maar omdat ik graag aan scooters sleutel en ook voertuigentechniec op school doe dacht ik laat ik een aprilia sr kopen die rot is en die opknappen en er een speciaal project van maken ik zal jullie bijhouden met foto's van waar ikmet bezig ben en met me setup. Ik heb nu een halve scooter al gekocht en een uitlaat een chroomen metra-kit, ik ben nu momenteel bezig aan me underseat en aan een voorkuip voor een maatje van me succes verder



Alvast een berg rolletjes zo tezien keuze genoeg:D
57518815.jpg


Nog een voorvork die lek is en krom ( ongeluk gehad ):
57518818.jpg


En me Seat Van de week ff beginnen aan me mono iemand ideen hoe ik het makkelijkst een mal kan maken ik heb 2 zitjes dus ik kan er ook een gebruiken?:
57518820.jpg



alvast een foto van me uitlaat:
56749332.jpg


en foto's van me underseat orgineel
56749327.jpg


in bewerking:
56749291.jpg

en bijna klaar:
56749301.jpg

vandaag (16 july)ff een panty over me underseat getrokken en weer polyesteren dan krijg je het beter strak zeggen ze dus die raat heb ik opgevolgd:
60188569.jpg

ik zat eraan tedenken waar ik me richtingaanwijzers zou laten als ik me kontje eropschroef ik kwam tot dit resultaat:
60188563.jpg

60188551.jpg

Kwam nog een lelijke beschadiging tegen op me velg:(
60188434.jpg

Alle spullen op de zolder
60188425.jpg

60188428.jpg

60188431.jpg

Nog even gepolyesterd het was gebroken dusja:
60188833.jpg

vervolgens nog even verder gegaan aan me treeplanken:
60188831.jpg


Vanavond 16 july ga ik om me frame dat netjes is gespoten en dan begin ik aan de wederopbouw. mzzl
Zo het frame was al een poosje binnen maar omdat me broer naar de zwarte cross was en die de camera mee had hebik geen foto's kunnen maken van het frame beetje jammer maar alvast foto's hoe hij er nu bij staat(21july)
60724674.jpg

60724670.jpg

en alvast de spullen die grijs kunnen naar de spuiter brengen:
60724666.jpg


Dit was het weer voorlopig. Ik zal deze topic blijven up daten steeds als ik weer iets zinnigs te melden heb met nieuwe pica's.
Dit zal waarschijnlijk niet iedere dag zijn, aangezien mijn broer me helpt en die ook nog bezig is zijn auto te verbouwen.

Gezocht:
- Aprilia sr velgen ( geen www )
- Aprilia Sr d-tech voorkap ( dat middelste stuk alleen niet dat rond je koplamp zit maar daarboven )

als jullie het toevallig hebben liggen reageer dan ff.
me Samengestelde setup als jullie zeggen van mwah ik zou het anders doen gooi het eruit daar kan ik ook weer van leren

-Malossi 50 MHR
SR 50 Replica ( LC ) Ther.groep 40.0 Mm Minarelli Alle Type Waterk
-Dellorto 17.5 mm
-12 mm Krukas Malossi RHQ
-vario/multivar malossi sport
-Delta CLutch Malossi MHR
-Overbreging primaire Malossi
-V-snaar Malossi
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

je moet nu trouwens wel je achterveer losmaken om die underseat erop te kunnen zetten :p maar ga zo door!
 
Jesse@BlueSR said:
je moet nu trouwens wel je achterveer losmaken om die underseat erop te kunnen zetten :p maar ga zo door!

Idd et viel mij ook al op! maar et word wel nice met die underseat!
En ik vind et super dat je die Sr uit et nix op bouwt! doe je netjes:) succes

Heb je verder al ideeen wat je er mee gaat doen?

Mzzl's

Dick
 
ja klopt daar was ik al achter dat ik dan eerst me veer los moet maken maar geen enkel probleem:D aan me voorkuip komt ook iets speciaals namelijk speciale auto luchthappers als dat een beetje lukt en me broer wou ook nog auto achterlichten maken, al met al het word een speciaal project.
mzzls stefan
 
Ja ik heb nog een aprilia gekocht die rot was en die is helemaal compleet deze onderdelen die ik nu heb, heb ik gekocht van een maat van me die een ongeluk heeft gehad maar de voorkant heb ik niet want die is dubbel gereden op de auto:( maar ik ken nog iemand die een voorkuip heb duz ik heb een scooter plus alle kuipen dubbel en die ga ik verbouwen dus ik kan hem later ook nog orgineel maken mzzlss stefan
 
Uhm, broertje van Marius? :) Aan je naam te zien wel ja dus :p Marius heeft nog bij mij op de HAVO gezeten en zit nu bij mij op de HZ.. Doe um ma de groeten van Erik uit Ovezande ;)
 
Klopt helemaal Enrico wij hebben ook nog een mini bike en ik zag je rijden in ovezande op je scooter het is toch een mooi machientje maah ik zal hem de groeten doen mzzlss
 
Erg netjes gedaan die voorkap van die www :) En als je die ribbelende onderkappen gaat spuiten altijd kunststofhechtprimer gebruiken en er goed op letten dat het ook tussen de ribbels komt. Als dat niet goed gaat ligt de verf dr zo weer af bij die ribbels.
 
Ja maar het is de bedoeling dat ik hem in delen spuit niet alles dezelfde kleuren van onder en ik vind die structuur zelf wel mooi die erin zit dus ik laat het zo. mzzl stefan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top