Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
De lichtnetadapter van mijn Macbook is overleden door toedoen van de hond, heeft iemand een idee of er een alternatief is voor de lichtnetadapter van Apple zelf a 90 euro?

FiveRS? Nooit van gehoord.
Menu en selectieknop gelijkertijd zo'n 10 seconden vasthouden, dan voert hij een reset uit.
Eventueel even aan de oplader hangen, en is hij in iTunes nog zichtbaar?

Dinsdag dan eindelijk! :)

13901_7e774675.jpg

FiveRS? Nooit van gehoord.
Menu en selectieknop gelijkertijd zo'n 10 seconden vasthouden, dan voert hij een reset uit.
Eventueel even aan de oplader hangen, en is hij in iTunes nog zichtbaar?

FiveRS is Hold on-off switchen dan 10 seconden menu indrukken. Dan reset die ook. Maar dat werkte niet. Maar ondertussen doet die het weer, helemaal leeg laten lopen, en weer opgeladen.

Eindelijk wat? ;)

Dinsdag is het Apple event, waar zoals gesuggereerd wordt op de foto, nieuwe macbooks gepresenteerd worden.
Hier wacht ik al een tijdje op...

Al wat gelekte foto's (in hoeverre dit uiteindelijke modellen zij, geen idee!) :

Macbook Pro:

161567un7.jpg

161714fs3.jpg

Macbook:

043659-161822.jpg

161918dw6.jpg

Als ze er zo uit gaan zien worden ze er niet mooier imo.. Maar we zullen het dinsdag zien! :) Hoop eigenlijk dat ze niet mooier zijn, anders wil ik wss weer upgraden naar een nieuwe, en dan gaat het me geld kosten :| :P

Ik heb mijn creditcard gegevens invoeren in de Itunes Store, maar hij geeft een foutmelding dat mijn beveiligingscode niet klopt, best vaag... Iemand enig idee? Of moet ik even mailen naar Apple?

Dinsdag is het Apple event, waar zoals gesuggereerd wordt op de foto, nieuwe macbooks gepresenteerd worden.
Hier wacht ik al een tijdje op...

Zie mijn knipoog, waarmee ik doelde dat het allemaal geruchten waren. Alhoewel de nieuwste foto's best veel verhullen :)

Woohoo, vandaag macbookje naar amsterdam gebracht, nieuwe topcase gratis. Laptopje ingeleverd en 2 uur later weer klaar...buiten de garantie vervangen.

Nette service :)

Nice, welke winkel was dat? Hoe is het nu gegaan dan, zie onderstaande quote.

Als de APR waar je geweest bent een eigen technische dienst heeft, zou ik het volgende voorstellen. Ze noteren je gegevens incl serienummer zodat ze de garantie kunnen claimen bij Apple. Ze bellen wanneer de topcase binnen is, en repareren hem dan. Dan ben je hem maximaal 2 dagen kwijt. De rest van die tijd ligt hij daar toch maar te wachten.

Uhh nou het is zeg maar bijna zo gegaan als jij gezegd hebt.

Heb contact gehad met Machouse (aan de raadhuisstraat), probleem uitgelegd, case nummer van apple care erbij gedaan. Kreeg een mailtje om mijn serial nummer te bevestigen.

Nou ja serial nummer bevestigd, weekje later kreeg ik een mailtje met daarin aangegeven dat mijn nieuwe onderdeel binnen was en dat ik hem ter reparatie aan kon bieden in amsterdam.

Enfin, maandag middag heen gegaan, ff ingeleverd, drankje gedaan en na twee uurtjes belde ze alweer op dat hij klaar lag om mee terug te nemen!

Erg relaxede tip dus!

Thnx :W

Macbook!

[ir]http://images.apple.com/euro/macbook/images/overview-gallery4-20081014.jpg[/ir]

[ir]http://images.apple.com/euro/macbook/images/overview-hero20081014.jpg[/ir]

features-handtrackpad20081014.jpg

Status
Not open for further replies.
Back