Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Nog even over die 5.1 set op de mac.

Als ik het goed heb is de uitgang in de mac ook optical, en is het dus mogelijk..

Dat is juist het mooie van macs, daarom zie je er ook veel dj's mee..
 
Als de APR waar je geweest bent een eigen technische dienst heeft, zou ik het volgende voorstellen. Ze noteren je gegevens incl serienummer zodat ze de garantie kunnen claimen bij Apple. Ze bellen wanneer de topcase binnen is, en repareren hem dan. Dan ben je hem maximaal 2 dagen kwijt. De rest van die tijd ligt hij daar toch maar te wachten.

Thnx, dat is echt een relaxde tip, ik ga morgen even met machouse amsterdam bellen, die hebben een eigen technische dienst en het dan even voorleggen. Dan zou ik hem maandag in de vakantie weg kunnen brengen en als hij dan donderdag klaar is, ben ik blij :D

Super bedankt voor de antwoorden :)
 
Ik heb een tip, niet zo'n hele mooie maarja. Had een siliconen hoes voor het toetsenbord, wat eigenlijk over alles valt behalve je trackpad. OOK over de stukken waar die 2 scheurtjes komen (overigens bij mij nog niet gebeurt, heb hem nu al 3 jaar geloof ik). Het siliconen vangt de klap gewoon best wel goed op waardoor het niet meer zal scheuren denk ik...

Typen moet je wel even aan wennen maar is niet zo'n probleem
 
Iedereen zo z'n ding :) ik wil hem graag netjes houden, want ooit verkoop ik hem toch wel..

Niet iedereen gaat slordig om met zijn of haar spullen
 
Er zit nog wel een brede weg tussen slordig omgaan met je spullen, en het gebruiken zonder het direct kapot te maken.
 
jippie..,.
hier nog een mac gebruiker er bij :)

Heb mac 10.4.8 werkend op mijn toshiba laptop. internet heb ik er ook al op... zo wireless proberen :)
Kon leopard 10.5.5 niet gebrand krijgen..
dus nu hopen dat het wel in mac osx lukt kan ik nog upgraden naar Leopard :)
 
Heeft hier iemand nog een zgan Ipod liggen? ik ben op zoek naar een zgan/nieuw ipodje voor de auto, geen shuffle, want die doen het er niet op ofzo

Iemand nog tips?:p
 
Heeft hier iemand nog een zgan Ipod liggen? ik ben op zoek naar een zgan/nieuw ipodje voor de auto, geen shuffle, want die doen het er niet op ofzo

Iemand nog tips?:p


Thread aanmaken in V&A of het grote mp3-spelers topic!
 
Ik ga misschien een Touch aanschaffen :)~), maar moet nog even kijken. Dan heb ik in principe wel een Ipod Nano Red (8GB) over... Maar weet het nog niet zeker, want er zitten zoveel functies op, maar luister vooral muziek. Maar films kijken en gamen tijdens reizen is wel heel relaxed, dat is ook een reden dat ik hem wil kopen.
 
Wat een kutprogamma is dat itunes zeg.

Je ipod maar kunnen koppelen aan 1 bibliotheek, gatver.

Iemand een idee hoe ik de muziek die op me ipod video staat op een andere pc kan zetten waaraan hij niet origineel is gekoppeld?

Dus van ipod >naar> een vreemde computer

Want kan er zo niet bij -.- En wil graag de muziek die op me ipod staat op me eigen pc hebben. Origineel heeft de ipod een bibliotheek op me pa's pc.
 
Wat een kutprogamma is dat itunes zeg.

Je ipod maar kunnen koppelen aan 1 bibliotheek, gatver.

Iemand een idee hoe ik de muziek die op me ipod video staat op een andere pc kan zetten waaraan hij niet origineel is gekoppeld?

Dus van ipod >naar> een vreemde computer

Want kan er zo niet bij -.- En wil graag de muziek die op me ipod staat op me eigen pc hebben. Origineel heeft de ipod een bibliotheek op me pa's pc.

Bibliotheek kopieren. Je ipod kan niet aan 2 computers gekoppelt worden. Je "betaalt" immers voor 1 nummer voor 1 gebruiker.
 
Waar staat die optie ergens? Want als ik op bestand > bibliotheek kom zie ik die optie niet staan.. :)
 
whohoo :p

Ik heb windows vista. Sorry had ik even erbij moeten zeggen. Neem aan dat een usr directory alleen op een apple pc bestaat?

Edit: Lol @ eriks sig
 
Last edited by a moderator:
Indeed lol @ sig!

Intercooler, het heeft een reden dat je maar met 1 bibliotheek gesyncd kunt zijn. Op deze manier kun je niet al je muziek ongestuurd distribueren naar familie/vrienden. Er zijn wat programma's te krijgen om toch de muziek van je iPod te halen, voor Mac OS X en Windows gebruikers. Kijk even in onderstaand topic, daar staan een aantal links voor deze software.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574
 
Thanks man, Zeker handige link die je daar even neerzet. Helaas zijn bijna alle progammatjes geen freewire. Maargoed die mensen moeten ook hun brood verdienen.

Ik ben iig al heel stuk verder. :)

Edit:

Hét progammatje gevonden. YamiPod..

Freewire én doet zijn werk uitstekend :)
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top