Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
ik vind de zwarte toetsen ook niet erg mooi

nu maar wachten op een nieuwe Apple stijl, in de zin van; tijd terug was alles wit, nu is het aluminum met zwart, what's next?

had het erover met klasgenoot, had de nieuwe cinema display nog niet gezien, maar ik wist al gewoon hoe die eruit zag zonder hem te zien, zwart glanzend met alu...
 
Ach het kan ook allemaal alleen maar stuk gaan he :+

Sowieso zou ik niet meteen t nieuwste van t nieuwste kopen omdat je dan imo toch nog wel met wat kleine standaard productiefoutjes/babyziektes zit.
 
Denk dat dat wel mee zou vallen :) Apple zet echt geen product op de markt die niet aan hun kwaliteitseisen voldoet en die productiefouten bevat. Ik vind het echt super mooi allemaal, zou het bijna kopen :p
 
Iemand ervaring met het bestellen via een ander persoon(student)? Ben zelf net klaar met mijn studie en begin in februari of september weer, zou hem toch nu graag willen kopen, heb hem nodig namelijk.

Mijn zusje is student en wil hem wel online bestellen voor me. Las al op internet dat ze bijna niet checken, studentenpas en hooguit een kopie van het inschrijf formulier. Iemand ervaring?...
 
Iemand ervaring met het bestellen via een ander persoon(student)? Ben zelf net klaar met mijn studie en begin in februari of september weer, zou hem toch nu graag willen kopen, heb hem nodig namelijk.

Mijn zusje is student en wil hem wel online bestellen voor me. Las al op internet dat ze bijna niet checken, studentenpas en hooguit een kopie van het inschrijf formulier. Iemand ervaring?...

Ik heb hem toen met studentenkorting bij de Apple Store in Haarlem gekocht. Ze hadden alleen een kopie van de studentenpas nodig.
 
heeft iemand hier een ipod/iphone wekkerradio? Er zijn er genoeg op de markt maar ik heb op enkele sites gelezen dat sommige wekkerradio's de bekende gsmruis hebben. Omdat ik hem vooral voor de iphone wil gebruiken moet ik dus niet hebben. Iemand ervaring? Wil er max 100euro voor uitgeven:)
 
Ja Gewoon via de online apple store.
Besteld met studenten korting icm de back tot school actie, mijn
zusje heeft besteld aangezien zij nog studeerd...

Je kreeg een ipod nano voor 14 euro en 90 euro korting op een printer..
De Canon mx 310 dacht ik was 99 euro, dus wel relaxt voor op kamers..

Kan niet wachten tot ik hem heb, kreeg vandaag bericht. Verzenddatum over 7 werkdagen,
ff wachten dus nog :)
 
Bij Apple online krijg je als student er een iPod Nano er bij. Sowieso krijg je studenten korting en heb je dus de laptop voor minder. Bovendien krijg je €90 terug als je een printer besteld. Zo heb je dus voor heel weinig een goede uitrusting.
 
'Probleempje' met mijn Macbook.

Af en toe wil hij niet meer uit de sluimerstand komen als ik heb weer open.
Het lampje gaat wel weer uit, maar het scherm blijft zwart.

Weet iemand hoe dit op te lossen is, heb het nu een paar keer gehad en is niet echt relaxt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top