Nou hele dag achter de rug maar goed.
Vanochtend om 10 uur stond ik Almere bij iCentre, kerel probeerde van alles om mn macbook aan de praat te krijgen met cd's, externe hdd's en allerlei toetscombinaties.
Niks werkte en er werd mij verteld dat ik beter naar Amsterdam kon gaan omdat ze daar een uitgebreide technische dienst hebben en ze eventuele onderdelen kunnen vervangen. Prima plan, want zonder laptop kan ik niks, ik heb hem elke dag nodig voor school en zonder laptop hoef ik ook niet op school te komen.
Enfin, in Amsterdam na een tijdje gewacht aan de beurt voor de technische dienst, kerel harde schijf eruit gehaald enzo maar hij zei dat hij er niks meer mee kon doen en dat hij me laptop ging opsturen. Ik kon wel een nieuwe harde schijf erin laten zetten maar daar moest ik dan wel voor betalen.
Hij ging dus mn laptop opsturen en de data die erop staat ben ik kwijt. Ongeveer 2 weken geleden me laatste backup gemaakt en dus wel ff flink wat dingen van school kwijt. Baal er stevig van en moet nu nog 2 weken wachten tot dat mijn eigen laptop weer terug is.
Ik ben er echt boos over, laptop van 1600 euro en na 3 maanden gewoon kut, vind dat ze me wel wat netter mogen behandelen.