Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Van +70 cm op een plavuizen vloer.. maar vind het nog meevallen eigenlijk, als je een plastic body had gehad had het hele ding uit elkaar gelegen denks..

Maar de body lijkt zo stevig en massief, maar is natuurlijk niet heel dik ofzo..

Hmm ja ok..heb je wel een punt :X

Wie legt hier trouwens uit wat actieve hoeken etc doen?

Nou mijn gloedje nieuwe macbook heeft net ook de geest gegeven :(

Was aan het photoshoppen met een panorama van 800 mb in photoshop ding werd steeds trager, en leek op vastlopen, ik dacht ff laptop uitzetten en ff opnieuw opstarten. Het uitzetten ging prima, het opnieuw opstarten niet, krijg nu het vraagteken symbool..

Laptop is overmorgen 3 maanden in bezit..

jezus, gewoon terug mee gaan man !
je hebt toch nog garantie, want dit hoort echt niet te gebeuren :O

moet wel zeggen dat die nieuwe '09 Macbooks ontzettend geil zijn :W haha!

Nou hele dag achter de rug maar goed.

Vanochtend om 10 uur stond ik Almere bij iCentre, kerel probeerde van alles om mn macbook aan de praat te krijgen met cd's, externe hdd's en allerlei toetscombinaties.

Niks werkte en er werd mij verteld dat ik beter naar Amsterdam kon gaan omdat ze daar een uitgebreide technische dienst hebben en ze eventuele onderdelen kunnen vervangen. Prima plan, want zonder laptop kan ik niks, ik heb hem elke dag nodig voor school en zonder laptop hoef ik ook niet op school te komen.

Enfin, in Amsterdam na een tijdje gewacht aan de beurt voor de technische dienst, kerel harde schijf eruit gehaald enzo maar hij zei dat hij er niks meer mee kon doen en dat hij me laptop ging opsturen. Ik kon wel een nieuwe harde schijf erin laten zetten maar daar moest ik dan wel voor betalen.

Hij ging dus mn laptop opsturen en de data die erop staat ben ik kwijt. Ongeveer 2 weken geleden me laatste backup gemaakt en dus wel ff flink wat dingen van school kwijt. Baal er stevig van en moet nu nog 2 weken wachten tot dat mijn eigen laptop weer terug is.

Ik ben er echt boos over, laptop van 1600 euro en na 3 maanden gewoon kut, vind dat ze me wel wat netter mogen behandelen.

Hmm ja ok..heb je wel een punt :X

Wie legt hier trouwens uit wat actieve hoeken etc doen?

Ondanks dat je die Macbook nu even niet hebt, ze doen wat jij wilt dat ze doen :)
Rechtsonderin dan krijg ik m'n spaces overzicht, linksonderin krijg ik m'n dashboard etc. Kan je gewoon in Systeemvoorkeuren > Expose & Spaces > Expose instellen :)
Als je dat ding weer terug hebt gewoon is mee klieren, echt ideaal.

Vervelend man!
Neem aan dat als je dat nu betaalde je het bedrag daarna terug krijgt?

Nee dat was dus niet het geval, ik zei van; ik denk dat het probleem de harde schijf is. Als je die nou even vervangt en dan kijkt of het probleem zich nog steeds voor doet weet je toch waar het probleem zit?

Dat wilde hij dan weer niet doen want ik als ik een harde schijf wilde testen moest ik die meteen betalen, en heb ik ook gezegd, als je nou die harde schijf hier houdt, mij een nieuwe geeft en die eruit komt opstuurt en als die kapot is je mij dan het aankoopbedrag van die harde schijf teruggeeft. Maar dat wilde hij ook niet doen..

Nu een oude witte leenlaptop mee gekregen en daar mn time machine backup van 22 januari op gezet...

Als het goed is kan je die er gewoon op klikken. Beetje prutsen en duwen werkt altijd prima met toetsenborden.

Ik heb overigens mijn macbook nog ter reparatie, de diagnose is gesteld dat de hardeschijf vervangen moet worden en het is nu wachten tot dat die reparatie gedaan is en dan hoop ik dat ik hem weer kan ophalen.

En dan ben ik benieuwd of het onder de garantie gaat vallen of niet... Ik mag toch aannemen van wel..

Lijkt me wel, geen customer abuse toch?

Naja ik heb er niks mee gedaan, dus ik ben benieuwd. Maar ja stel nou dat zij zeggen dat ik er 'ruw' mee om ben gegaan. Er zit aan de buitenkant geen krasje of niks en neem hem altijd mee met een laptophoes, maar ja dan heb ik niet zoveel te zeggen....

Informatie voor reparatie 61116
Status Reparatie: REPARATIE GEREED, GAAT RETOUR WINKEL

Inleverdatum: 10-02-2009
Aankomst*: 11-02-2009
Reparatie afgerond d.d.: 13-02-2009
Diagnose: Harde schijf te vervangen

Informatie voor reparatie 61116
Status Reparatie: REPARATIE GEREED, GAAT RETOUR WINKEL

Inleverdatum: 10-02-2009
Aankomst*: 11-02-2009
Reparatie afgerond d.d.: 13-02-2009
Diagnose: Harde schijf te vervangen

Idd piels best snel, maar hij ligt nog steeds niet in de winkel...dat is best hinderlijk.

Staat @ internet nog steeds gaat retour winkel, ik hoopte toch wel dat hij er vandaag zou liggen...

16gb Touch gekocht, wat een koningsding :W

ipod-touch-16gb.jpg

Status
Not open for further replies.
Back