Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Idd piels best snel, maar hij ligt nog steeds niet in de winkel...dat is best hinderlijk.

Staat @ internet nog steeds gaat retour winkel, ik hoopte toch wel dat hij er vandaag zou liggen...

Ik heb dus afgelopen week EXACT hetzelfde gehad met m'n Macbook Pro (a 2200euro, goed bezig Apple!). Woensdagavond lekker met m'n studie bezig. Kapt hij er opeens mee. Kon niet meer opstarten enz. Donderdagavond naar een Apple Service Center dinges geweest, konden er ook niks mee dus ze gingen hem opsturen. Expliciet erbij vermeld dat de data die erop staat ERG belangrijk is, toen plakten ze er een aantal stickers e.d. op. In mijn geval dus ook een nieuwe hdd erin geprikt want die was ook overleden (heb vandaag m'n MBP alweer terug gehad, dat was dan wel weer netjes) met AL m'n data er nog op :W

Wel een droevige zaak dat die hdd al na 1 maand gebruik kaputt was. En ik heb er absoluut geen gekke dingen mee gedaan...

Ohja PS: hdd was garantie werk en voor het backuppen en restoren van m'n data heb ik ook niks betaald.

Last edited:
500GB Time Capsule aangeschaft;

1190.jpeg

Werkt prima zeker in combinatie met Time Machine :).

Zoiets vind ik echt tof :W
Is dit veel werk en makkelijk te doen voor ? :) Neem aan dat je dat zo kan downloaden zoals een Skin ofzo ?

Achtergrond: Darkwood op Deviantart
Itunes weergave: Bowtie
Adium: Minimal skin
En BLOB3 HD iconen erin gezet met candybar

Slechte zaak van die HD problemen, Martin was bij jou ook de oorzaak, een te groot bestand in PS?
Maybe dat ik het kan voorkomen door een update ofzo..

Koel man, gefeliciteerd. Lekker plat is hij he?

Zekers, echt een topding :D. Vind het alleen irritant dat als je een liedje aan het zoeken bent, en je houdt hem ietsje schuin dat hij dan meteen naar cover view veranderd. Maarja dat is denk ik even wennen en dan komt het wel goed :)

Zo ondertussen ook weer in het bezit van mijn eigen macbookje. Helaas wel 2 weken van mijn school data kwijt maar met time machine gelukkig nog wel een heel stuk kunnen terughalen. Nu meteen een extra harde schijf gekocht (extern zonder voeding) en die neem ik mee naar school en die laat ik lekker aan het eind van de dag even een backupje draaien als ik in de trein zit.

Voor de rest prima service gehad, hoefde geen geld te betalen en heb mijn laptop redelijk snel terug gekregen.

En @ Aplus, nice ding :W

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/huh-1.png[/IR]

Hier wil ik 3 cabaret shows op me iPhone zetten. Zodat ik die kan bekijken. Ik sleep ze naar ' Ben's Playlists ' links onderin , en dan krijg ik het gezijk dat ik nóg een map moet aanmaken voor video's ? Maar waar plaats ik die en hoe ?

Hoe werkt in godsnaam die klote iTunes !? Krijg het echt niet voor elkaar. :( Wil gewoon slepen met windows verkenner naar iPhone en klaar. Wat is daar moeilijk aan ? :? Moet ik hem daarvoor jailbreken of wat ?

Hier wil ik 3 cabaret shows op me iPhone zetten. Zodat ik die kan bekijken. Ik sleep ze naar ' Ben's Playlists ' links onderin , en dan krijg ik het gezijk dat ik nóg een map moet aanmaken voor video's ? Maar waar plaats ik die en hoe ?

Hoe werkt in godsnaam die klote iTunes !? Krijg het echt niet voor elkaar. :( Wil gewoon slepen met windows verkenner naar iPhone en klaar. Wat is daar moeilijk aan ? :? Moet ik hem daarvoor jailbreken of wat ?

Synchroniseren van video's naar je iPhone aanzetten. Synchroniseren. Klaaar.

al klik je op iPhone van Ben, kan je als het goed is bij Video iets aanvinken, en dan rechtsonder, synchroniseren

Haha ja. :P Wist echt niet dat ik naar beneden kon scrollen. :+

Nog een vraagje. (A) Voor het muziek moet ik dan wel een aparte playlist aanmaken links onder ? :p

vraagje over sychroniseren.
Stel ik laat ipod elke keer syschroniseren met itunes.
Delete hij dan ook muziek die niet meer op mijn mac staan?

Van die micro vezel doekjes van de lidl oid. Werkt prima, overigens maak ik em gewoon nat met doekje en haal ik het er daarna af met wat keukenpapier.

Pas op met keukenpapier, dat kan de beschermingslaag laten slijten aangezien het van oa hout wordt gemaakt. Ik gebruik zelf zo'n vezeldoekje en wat dreft en uitwringen en nogmaals.

Status
Not open for further replies.
Back