Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Bert: thx :) Had zelf ook snel wat gezocht maar had dit nog niet gevonden...

edit: onee is toch hetzelfde, die op de lijnbaan is geen care center maar gewoon een verkooppunt. Ik ben morgen toch in de buurt dus loop er wel ff langs, maar denk niet dat zij schaderapporten kunnen schrijven?

Bert: thx :) Had zelf ook snel wat gezocht maar had dit nog niet gevonden...

edit: onee is toch hetzelfde, die op de lijnbaan is geen care center maar gewoon een verkooppunt. Ik ben morgen toch in de buurt dus loop er wel ff langs, maar denk niet dat zij schaderapporten kunnen schrijven?

Hmm, je zou eventueel wat foto's kunnen maken en deze rond mailen naar wat apple centers of apple repair bedrijven. En eventueel een mailtje naar apple zelf. Vraag je ff wat offerte's op en kan je het e.e.a tegen elkaar afwegen.

Laat je meteen aan de verzekering zien dat je er zelf ook wel wat voor wil doen..

Thanks bert :*
------------

Rotterdam Grafisch Lyceum Rotterdam - 0800 0200 570 - GLR Intranet

:W Morgen maar is even informeren op me school

Maar als ik leopard installeer, ben ik dan al mijn programma's en documenten kwijt ?
Die ik daarna opnieuw moet installeren ?

Thanks bert :*
------------

Rotterdam Grafisch Lyceum Rotterdam - 0800 0200 570 - GLR Intranet

:W Morgen maar is even informeren op me school

Maar als ik leopard installeer, ben ik dan al mijn programma's en documenten kwijt ?
Die ik daarna opnieuw moet installeren ?

NP :W

Als het goed is kan je via http://aoc.glr.nl/ ook online bestellen.

/edit

Met installeren van data etc zou ik gewoon backuppen en je mac helemaal leeghalen. Dus backup de dingen die belangrijk voor je zijn op een externe hdd, en doe met leopard dan time machine bijhouden.

Je kan trouwens gewoon programma's uit je programma map slepen naar een extern apparaat en dan op een andere mac deze weer werkend in je programma map slepen

Dan moet die link het wel doen :P
Anders morgen gewoon even langs de bali lopen :D

------------
Die ik daarna opnieuw moet installeren

Ah oke, sorry 8P

Voor de rest zie mijn post-edit boven die van jou..

Ben naar MacHouse geweest in Rotterdam..

Kerel heeft even een reparatie formulier opgesteld en gaat me 1300 euro kosten als ik alles wil vervangen wat er kapot is..

Dus bottom case, top case en display..

Dus je kan eigenlijk wel zeggen dat ie total loss is want hij is geen 1300 euro meer waard.. Maargoed, nu maar ff kijken wat ik ga doen..

MacBook Pro oude editie, is een ruim een jaar oud..

Heb geen zin om zelf bottom en top case te gaan halen ergens en het zelf in elkaar te schroeven, dus als ie gemaakt wordt gaat dat gewoon @ Apple gebeuren.. Maar misschien komt er wel gewoon een nieuwe...

Moet ff kijken hoe het precies zit met de verzekering etc..

Godver wat is dat Leopard toch geniaal. Nu m'n Spaces een beetje knap ingesteld, echt ideeeeaaaaaaaaal. :W

(Dat moest er even uit :p)

Ik werk daar dus helemaal niet mee :X

Net zoals de helft van mn klasgenoten met actieve hoeken werkt, dat doe ik dus ook nooit 8P

Werkt echt heerlijk. Behalve als je weer achter een Windows machine zit.

Waarom ga je iedere keer met je muisaanwijzer naar een hoek?

x|

Werkt echt heerlijk. Behalve als je weer achter een Windows machine zit.

Waarom ga je iedere keer met je muisaanwijzer naar een hoek?

x|

Ghehe, herkenbaar :p
Zit op m'n werk helaas op een antieke Windows PC. Ben weer blij als ik thuis achter de Apple zit :W

Succes iig, wel kut hoor, ik snap alleen niet hoe zo'n ding kan in deuken :S

Van +70 cm op een plavuizen vloer.. maar vind het nog meevallen eigenlijk, als je een plastic body had gehad had het hele ding uit elkaar gelegen denks..

Maar de body lijkt zo stevig en massief, maar is natuurlijk niet heel dik ofzo..

Status
Not open for further replies.
Back