Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Kan dat ook als je itunes account geblokt is ?
Want ik kan niks meer via mijn iphone/itunes krijgen uit de appstore :(

Nieuwe account aanmaken op ander mailadres moet lukken lijkt me..
Zorg dat je uitgelogd bent met je itunes account.. ga naar de Free apps.. open dr een incl. details. Klik op kopen.. vervolgens een nieuwe account aanmaken en bij creditcard e.d. staat "geen" :)

Ik weet niet precies waar ik het moet posten maar;

4116YT828DL._SL500_AA280_.jpg

Ik ga van de week dit setje aan schaffen, lees er veel goede reviews over. Piels jij had dit setje toch ook?

En ik ga ook op zoek naar een externe HDD, het liefst draadloos, iemand tips?

Heb deze inderdaad, prima setje naar mijn idee. Ziet er super tof uit en er komt goed geluid uit. Hij is geloof ik rond de €200 euro tegenwoordig, heb hem alleen voor €140 gekocht geloof ik. Deze zijn ook wel leuk en iets goedkoper. JBL spot 2.1:

217%2Bw-byFQL._SL500_AA280_.jpg

Als draadloze externe HDD gebruik ik een 1TB TimeCapsule. Werkt prima, ook i.c.m. Windows machines. Alleen wanneer je grote bestanden via WiFi gaat overpompen moet je geduld hebben. Dan kun je dus beter een FireWire schijfje nemen.

Ga die HK speakers donderdag ophalen, 135 euro.

TimeCapsule vind ik een beetje te prijzig. Wel mooi dat zeker. Ik moet nog even kijken wat voor één dat gaat worden.

vraagje.
Wat is de grootste reden voor jullie geweest om te wisselen van windows naar Mac OSX?
En wat zijn jullie ervaringen er verder mee?

vraagje.
Wat is de grootste reden voor jullie geweest om te wisselen van windows naar Mac OSX?

Het werkt ongelofelijk makkelijk. Ik heb ook eigenlijk me hele leven met Windows gewerkt, maar sinds 1,5 jaar heb ik een Macbook. Het werkt gewoon echt super even een paar dagen wennen, maar daarna ga je steeds meer de gemakken van een Mac in zien.

Met Windows heb je heel vaak van die kleine problemen, dan loopt hij weer vast, dan weer een virus, dan weer dit en dat... Ik heb nog nooit gehad dat er iets vast liep, nooit een virus, altijd even snel.

vraagje.

OSX is intiutief, Windows niet.

Kwestie van tijd..

Klopt, maar dan zelf is het lastig een virus met bestaansrecht te creeren. Een virus moet zichzelf voort kunnen planten zonder tussenkomst van een gebruiker. De OSX kern laat dit simpelweg niet eenvoudig meer toe.

Ik ben sinds kort in het bezit van een 3G van t-mobile (dus helemaal standaard). Alleen heb ik nu softwareversie 2.2.1 geinstalleerd en werken mijn spelletjes en google earth bijvoorbeeld niet meer die ik via de app store heb gedownload. Nu had ik alle programmas die ik heb gedownload verwijderd door het icoontje te laten wiebelen en dan verwijderen. Ik probeerde daarna het opnieuw te downloaden maar kreeg de melding dat het programma al bestond op mijn iphone. Terwijl ik het programma niet meer terugzie op mijn iphone. Als ik het forum zo lees moet je het ook via itunes nog het programma verwijderen.

Het probleem is alleen dat ik de programmas niet kan zien op itunes. Linkerkolom geeft wel aan: Apparaten - Iphone >Muziek >Films >Tv-programmas >Beltonen maar niet het tabblad programmas.

Hoe kan ik deze zichtbaar maken?

Ik ben sinds kort in het bezit van een 3G van t-mobile (dus helemaal standaard). Alleen heb ik nu softwareversie 2.2.1 geinstalleerd en werken mijn spelletjes en google earth bijvoorbeeld niet meer die ik via de app store heb gedownload. Nu had ik alle programmas die ik heb gedownload verwijderd door het icoontje te laten wiebelen en dan verwijderen. Ik probeerde daarna het opnieuw te downloaden maar kreeg de melding dat het programma al bestond op mijn iphone. Terwijl ik het programma niet meer terugzie op mijn iphone. Als ik het forum zo lees moet je het ook via itunes nog het programma verwijderen.

Het probleem is alleen dat ik de programmas niet kan zien op itunes. Linkerkolom geeft wel aan: Apparaten - Iphone >Muziek >Films >Tv-programmas >Beltonen maar niet het tabblad programmas.

Hoe kan ik deze zichtbaar maken?

Volgens mij als je naar iPhone gaat, krijg je een nieuwe pagina rechts met meerdere tabbladen. Daartussen staat ook programma's en daar kun je volgens mij selecteren wat voor programma's hij moet synchroniseren.

Ook zou er wel in de linkerkolom programma's moeten staan. Probeer anders een nieuwe versie van iTunes te downloaden. Of misschien kun je op Herstellen drukken in iTunes.

het is de nieuwste versie van itunes. Heb de iphone pas een week of 2 ofzo. Verder staat ie ook niet tussen de tabbladen als je naar overzicht iphone gaat.
Echt heel irritant dat itunes.

En dat is gebeurt sinds dat je die update van 2.2.1 geïnstalleerd hebt? Probeer hem eens met een andere computer te synchroniseren anders.

omg, de kat heeft net tijdens een springactie op de kast mijn macbook pro van +-70 cm naar benden gegooid..

Hele hoek ingedeukt en krom + bovenin mijn klep ook krom..
Verder doet alles het volgens mij nog wel.. Krijg er alleen geen cd meer in ben ik bang..

Iemand een idee wat het kost om zoiets te repareren? Of wordt het ie dan total verklaard?

omg, de kat heeft net tijdens een springactie op de kast mijn macbook pro van +-70 cm naar benden gegooid..

Hele hoek ingedeukt en krom + bovenin mijn klep ook krom..
Verder doet alles het volgens mij nog wel.. Krijg er alleen geen cd meer in ben ik bang..

Iemand een idee wat het kost om zoiets te repareren? Of wordt het ie dan total verklaard?

Aiii..dat is ff flink balen man :(

Hmm ik zou denk ik ff een apple repair center in wandelen en vragen wat de kosten zijn.

Aiii..dat is ff flink balen man :(

Hmm ik zou denk ik ff een apple repair center in wandelen en vragen wat de kosten zijn.

Ja ben ik inderdaad van plan.. vroeg me alleen af of er één in Rotterdam zit?

Verders wordt het gewoon verzekeringswerk dus gaat wel gefix worden als het kan en anders een nieuwe...

Status
Not open for further replies.
Back