Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Hmm, waar dan precies ?

Want elke keer krijg ik dit:

[ir]http://img292.imageshack.us/img292/6205/afbeelding1ok9.png[/ir]

Daar moet ik een mail sturen wat ik al 8x heb gedaan en 8x geen antwoord :)

Hmm, als ik mn reply zo lees, kan ik me voorstellen dat het nogal krom overkomt :P

Maargoed, schaf rond April die new gen macbook aan. (zilveren)

Gisteren een iPhone 3g aangeschaft.. witte variant.. wel fijn ding! Uiteraard simlockvrij dus lekker met me vodafone sim only :D

Gisteren een iPhone 3g aangeschaft.. witte variant.. wel fijn ding! Uiteraard simlockvrij dus lekker met me vodafone sim only :D

Via internet neem ik aan?

Ik gebruik hem nu ook sinds een week als telefoon, echt relaxed :).

Even een vraag. Ik wil eigenlijk al mijn muziek van me laptop af hebben en op een externe harde schijf zetten. Nu download ik muziek, bijvoorbeeld via Limewire en dan komt het automatisch in me Itunes, dus al mijn muziekbestanden staan in Finder, Muziek, Itunes, Itunes Music. Maar als ik nu al mijn muziek op die externe harde schijf zet en van me laptop af gooi, kan ik het dan wel zo houden dat als ik klaar ben met downloaden het automatisch naar Itunes gaat en direct op die externe harde schijf? Of moet het altijd via je computer en dan je externe harde schijf op?

Edit; hoop dat jullie het verhaal begrijpen :D.

Even een vraag. Ik wil eigenlijk al mijn muziek van me laptop af hebben en op een externe harde schijf zetten. Nu download ik muziek, bijvoorbeeld via Limewire en dan komt het automatisch in me Itunes, dus al mijn muziekbestanden staan in Finder, Muziek, Itunes, Itunes Music. Maar als ik nu al mijn muziek op die externe harde schijf zet en van me laptop af gooi, kan ik het dan wel zo houden dat als ik klaar ben met downloaden het automatisch naar Itunes gaat en direct op die externe harde schijf? Of moet het altijd via je computer en dan je externe harde schijf op?

Je downloads van Limewire automatisch in de desbetreffende map op je externe hardeschijf laten opslaan. Zal je ongetwijfeld in de instellingen van Limewire kunnen wijzigen wat de download map is. Vervolgens je iTunes bibliotheek ook aanpassen dat hij de muziek uit die map synchroniseert ipv de standaard map. (ook even instellen dat iTunes niet de muziek kopieert naar de iTunes map! Anders heb je alles dubbel..)
Klaar is Erik :)

Nope splinternieuw uit doos uit Antwerpen.. dagje shoppen was een goed excuus om r heen te gaan en er een te scoren :P
Inmiddels ge-jailbreaked en wat handige apps erop geknalt

Ik had mijn witte iPhone tijd terug ook verkregen van iemand die hem in Belgie had gekocht! Bij hem was die vanuit de winkel gewoon simlockvrij

Ik had mijn witte iPhone tijd terug ook verkregen van iemand die hem in Belgie had gekocht! Bij hem was die vanuit de winkel gewoon simlockvrij

bij ons in belgië is elke iphone die in een officiële mobistarwinkel wordt verkocht simlockvrij, koppelverkoop is namelijk verboden in belgië

Heb een programma gedownload, heet iPartition, als het goed is kan ik daarmee partitioneren zonder te formatteren. Binnenkort even thuis uitproberen.

@ Martin. Thanks. Zoiets dacht ik al, maar ik vroeg me af of het ook ging werken. Binnenkort maar is een externe HDD aanschaffen.

Trouwens, hoe annuleer je podcast downloads met je Iphone? Hij staat nu bij Itunes - Downloads (joh...) maar met je Iphone kan je hem niet annuleren geloof ik. Ik irriteer me er aan :+.

Status
Not open for further replies.
Back