Erik.
Running
studenten hebben nooit geld over joh
Jij bent wel een rijke student dan, met dat spul .
Waarom doe je die Air weg? Ik zou hem hebben, gewoon tof !
studenten hebben nooit geld over joh
Jij bent wel een rijke student dan, met dat spul .
Waarom doe je die Air weg? Ik zou hem hebben, gewoon tof !
Indd, ben ook student, maar helaas nog geen geld voor een macbook, laat staan 3
Gisteren een iPhone 3g aangeschaft.. witte variant.. wel fijn ding! Uiteraard simlockvrij dus lekker met me vodafone sim only
Via internet neem ik aan?
Ik gebruik hem nu ook sinds een week als telefoon, echt relaxed .
Even een vraag. Ik wil eigenlijk al mijn muziek van me laptop af hebben en op een externe harde schijf zetten. Nu download ik muziek, bijvoorbeeld via Limewire en dan komt het automatisch in me Itunes, dus al mijn muziekbestanden staan in Finder, Muziek, Itunes, Itunes Music. Maar als ik nu al mijn muziek op die externe harde schijf zet en van me laptop af gooi, kan ik het dan wel zo houden dat als ik klaar ben met downloaden het automatisch naar Itunes gaat en direct op die externe harde schijf? Of moet het altijd via je computer en dan je externe harde schijf op?
Edit; hoop dat jullie het verhaal begrijpen .
Via internet neem ik aan?
Ik gebruik hem nu ook sinds een week als telefoon, echt relaxed .
Even een vraag. Ik wil eigenlijk al mijn muziek van me laptop af hebben en op een externe harde schijf zetten. Nu download ik muziek, bijvoorbeeld via Limewire en dan komt het automatisch in me Itunes, dus al mijn muziekbestanden staan in Finder, Muziek, Itunes, Itunes Music. Maar als ik nu al mijn muziek op die externe harde schijf zet en van me laptop af gooi, kan ik het dan wel zo houden dat als ik klaar ben met downloaden het automatisch naar Itunes gaat en direct op die externe harde schijf? Of moet het altijd via je computer en dan je externe harde schijf op?
Edit; hoop dat jullie het verhaal begrijpen .
Ik had mijn witte iPhone tijd terug ook verkregen van iemand die hem in Belgie had gekocht! Bij hem was die vanuit de winkel gewoon simlockvrij
En wat kost een iphone daar dan?
Hmm, waar dan precies ?
Want elke keer krijg ik dit:
[ir]http://img292.imageshack.us/img292/6205/afbeelding1ok9.png[/ir]
Daar moet ik een mail sturen wat ik al 8x heb gedaan en 8x geen antwoord