#Peter
PotjeHous'n?
MacBook Pro is stuk mooier dan normale, komt denk ik door het randje om het scherm, dat is bijna 2x zo dun. En ja, groter scherm is behoorlijk chill, maar om mee te nemen iets minder. 15,4" Vind ik wel een mooie tussenweg
Zwarte rand is nog geen 2mm dikker, net opgemeten! In verhouding met de grote van het scherm zal het ws wel meer uitmaken.
Mijn keuze is gebaseerd op mobiliteit en en mijn gebruikersdoeleinden, een pro zal voor mijn niet het geld waar zijn.
Zulke zware programma's gebruik ik niet bijzonder vaak, en als ik echt een goed scherm nodig heb gebruik ik liever een extern scherm. Daarnaast is het mijn bedoeling om 4gb DDR3 aan te schaffen wanneer deze goedkoper zijn misschien in combinatie met een snellere en grotere schijf!
Maar om het even samen te vatten, heb je het geld en heb je de performance nodig, koop een pro! Maar ik ben van mening dat het verschil tussen de macbook en de macbook pro een stuk kleiner is geworden. (trouwens toetsenbordverlichting lijkt me toch wel bijzonder fijn! Jammer dat je der weer 300 extra voor moet betalen )