Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Netjes Bert :)! Als jij iets ziet moet je ook meteen hebben hé, paar dagen terug wou je je hem misschien of volgend jaar, en hij heeft hem nu al :P. (Heeft daar zelf ook heel erg veel last van :D).

Nare tik inderdaad :X

Heb ik van me paps, die is ook helemaal van de technische snufjes enzo. Gaan ook vaak internet site's af en zaterdagen lekker struinen in een media markt ofzo.

Hij heeft net een nieuwe Tom Tom en dan komt er volgende maand of week een nieuwe uit en die moet en zal hij dan hebben, hehe, ik heb het iig niet van een vreemde :D

Mn moeder verklaard ons voor gek btw 8P

Wil voor mn studie ook een macbook aanschaffen. Misschien ook gebruik maken van dat leaseplan. Ben al in 2 apple stores geweest, waar ik 2 verschillende verhalen kreeg :-/

het wat Oudere model, geoon in het wit, kost bij apple store 1 899. Deze zelfde kost bij apple store 2 949.

Dat nieuwe model in het zilver kost bij apple store 1 1199. Deze kost bij Apple store 2 even duur als het witte model, dus 949. Erg weird allemaal.

Zal nog maar is goed zoeken welke het wordt. Iemand tips?

Kan iemand me vertellen hoe ik album hoezen op mn ipod zet? Vind het wel tof als die hoezen elke keer in beeld komen maar heb geen id hoe ik de hoes er zelf op zet :X

Wil voor mn studie ook een macbook aanschaffen. Misschien ook gebruik maken van dat leaseplan. Ben al in 2 apple stores geweest, waar ik 2 verschillende verhalen kreeg :-/

het wat Oudere model, geoon in het wit, kost bij apple store 1 899. Deze zelfde kost bij apple store 2 949.

Dat nieuwe model in het zilver kost bij apple store 1 1199. Deze kost bij Apple store 2 even duur als het witte model, dus 949. Erg weird allemaal.

Zal nog maar is goed zoeken welke het wordt. Iemand tips?

Die witte MacBook voor 899 is het op een na laatste model (End of life)
Die witte MacBook voor 949 is het laatste en dus nieuwste witte model
Die zilveren MacBook is overal 1199 en is het laatste model zilveren model

Die zilveren MacBook is overal 1199 en is het laatste model zilveren model

Daar heb ik wat aan, Thnx!

zilvere MacBook?
bedoel je MacBook Pro 1200 euro? is dat alleen het 15,4 " model?
ik ga vanmiddag een 17" kopen, een zilvere nog gewoon

Oke voor de duidelijkheid :D

Ouwe witte macbook:

product-white-legacy.jpg

Oude macbook pro:

Alleen nog verkrijgbaar in 2.5 ghz , 17" voor € 2.499,00:

product-17in-legacy.jpg

Nieuwe macbook, verkrijgbaar vanaf € 1199:

product-aluminum-black.jpg

Nieuwe macbook pro, verkrijgbaar vanaf € 1.799,00:

product-black-aluminum.jpg

oh, ja oke ik las het ff verkeerd, dacht dat je bedoelde met laatste model, het laatste zilvere model voordat die aluminium serie uitkwam, huh :P

Ik heb dus de nieuwe macbook.. van 1499 (2.4 ghz 4 gb ddr3).

[ir]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1158/store.apple.com/Catalog/nl/Images/macbook/product-aluminum-black.jpg[/ir]

Ik heb dus de nieuwe macbook.. van 1499 (2.4 ghz 4 gb ddr3).

Super mooi ding maar ik baal er echt van dat de resolutie maar 1280x800 is :(
Wil er wel op vooruit gaan tov m'n huidige laptop dus zit eigenlijk gelijk vast aan een pro. En die is zooooveeel duurder :(

Tja heb hiervoor ook al 2 jaar op een 13'3" inch gewerkt en heb me er eigenlijk nooit echt aan gestoord.

Ik neem hem elke dag mee naar utrecht dus ik moet er wel elke dag mee slepen. De resolutie/afmetingen van het scherm zijn voor mij echt niet genoeg om er een paar honderd euro meer voor te betalen.

Als je de voors en tegens tegenover elkaar zet zie je gewoon dat de macbook pro nou eenmaal niet veel beter is dan een macbook. Imho geldverspilling als je een pro koopt.

Bij het vorige model waren de verschillen wat groter maar nu is dat wel een beetje weg..

Thnx voor die notebook info. kan ik wel wart mee.

Ff een andere vraag. Ik heb van de week mn Iphone binnegekregen. Om hier mee aan de slag te kunnen zal ik m ererst op Itunes moeten aansluiten. Nu ben ik zoals een paar posts eerder vermeld, van plan op korte termijn een macbook te kopen. Is het slim om die iphone te laten confiugureren @ mn windows pc? of ben ik dan later bij het aansluiten op mn macbook alle gegevens kwijt die op mn iphone stonden?

Status
Not open for further replies.
Back