Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb alleen dat als ik plaatjes in een Word-bestand toevoeg dat ik die plaatjes niet kan zien als ik hem open in Windows, best irritant soms.

Voor de rest werkt Office gewoon prima op me Macbook :).

Ik heb alleen dat als ik plaatjes in een Word-bestand toevoeg dat ik die plaatjes niet kan zien als ik hem open in Windows, best irritant soms.

Voor de rest werkt Office gewoon prima op me Macbook :).

ik gebruik altijd iWork (pages, keynote en numbers) en daarmee kun je ze ook opslaan als "office bestanden" archief > exporteer..

Over nieuwe macbook: heb er eentje in mijn handen gehad, te kort om echt een goede mening te hebben.
Vergeleken met het vorige model (witte macbook) is hij lichter, dunner, voelde duurzamer aan maar voelde toch minder stevig aan.

Op vlak van design is apple helemaal aan het "vernieuwen" Ik ben de oude apple's en ipod's gewoon en kan niet wennen aan de grijze ipod's.

Nja heb nu nog een 'oud' macbookje. 1,5 jaar oud, 2ghz intel, 2gb werkgeheugen. Werkt prima, en werk er elke dag mee, maar wil volgend jaar wel een nieuwe denk ik :D

Iemand al ervaring met de nieuwe macbooks?

Ik heb hem ja! Moeilijk vergelijken ofcourse omdat ik van een 4 jaar oude xp laptop kom..
Maar ik vind het puur genot!

Er is vast genoeg op internet te vinden maar ik vind:

o De bouw is werkelijk subliem, degelijk en strak!
o Trackpad vind ik na een week bijzonder fijn, gebruik steeds minder mijn wacom.
o Batterij duur is ok, beetje internet enzo is toch zeker wel 4 uur.
o OSX geweldig, maar daar ben je ws al bekend mee..
o Hij blijft erg koel, ventilator nog geen 1x gedraaid.. Ook tijdens normale photoshop en flash werkzaam heden.

o Enige minpunt is de invalshoek van het scherm. Als je er recht voor zit vind ik hem goed maar het wordt al snel minder. Maja ik kom van een 4 jaar oude laptop, niet te vergelijken.. (Gaat dus om de normale macbook)

Heb nog wel meer punten maar even geen tijd! Vraag gerust!

weet iemand hoe je live radio kan luisteren via de macbook. Op vista kan het via mediaplayer en via de sidebar...is er ook zoiets voor apple?

links bij iTunes heb je ook radio staan, bij Muziek, Films, Podcasts, Radio... je kunt die dingen instellen, ik heb alleen muziek, video en radio er staan nu omdat ik toch geen podcasts heb gedownload

wel kut trouwens dat je nu een account moet hebben om podcasts te kunnen downloaden!

account? Heb er volgens mij geen maar kan nog steeds podcasts downloaden

edit// radio gevonden in Itunes. Nu vond ik 2 zenders met fresh. Maar heb fresh fm op me andere laptop aanstaan maar is dus niet hetzelfde. Moet ik fresh fm instellen ofzo? Of staat die er al ergens onder een kopje?

dayagerd3.jpg

Pfieuw.. Complete dag bezig met al mijn cd's te ordenen in iTunes :D

Vaio op Marktplaats gezet. Zodra die weg is komt er een gloedje nieuwe:
MacBook Pro 15,4" 2.53GHz, 4GB 1066MHz DDR3, 320GB 7200RPM SATA voor in de plaats :W
Heeel misschien vink ik nog 2.8GHz aan maar daar heb ik nog ff de tijd voor om over na te denken :p

Mensen, het klopt toch dat je met de nieuwe Ipod Touch ook gewoon kan internetten? Gmail, Youtube etc, het kan allemaal. Of klopt deze informatie niet?

Status
Not open for further replies.
Back