Andre Hazes??

Advertisement - register to remove this

Andre Hazes is de wederkomst van God op aarde. Wordt in Nederland beschouwd als Jezus Christus van de 20e en 21e eeuw. :)

Dré is voor mij, wat Jomanda voor velen is. Door Dré heb ik vreugde in het leven! Dré makes the world go 'round!

En inderdaad, het is de wederkomst van onze Heer. Hij doet onze magen vullen met bier en maakt menig keel schor!

En dan zijn volgelingen, zijn discipelen! Vrouwen met tijgerleggings en geblondeerde haren met aan hun zij dikke zigeuners met matten in hun nek! Hoe kan het fraaier? Hij viert met den Heiligen Schrift ! Hanna Lam verbleekt bij zo'n man...

André is heilig ! (en een beetje verliefd...;) )

9||6 9||6 9||6 9||6

Nee! Nu heb je het over mijn held!

gallery1_17.jpg

André is, hoe moet je het zeggen. Laten we zeggen gewoon de man met meesterlijke stem (luister bijvoorbeeld goed naar Zij gelooft in mij). Die gast kan niet eens alleen goed zingen, die teksten zijn ook nog eens geweldig!

Ik heb denkik bijna al ze CD's en heel wat MP3's. En ik heb natuurlijk zijn film ook al 381x gezien!

Last edited:
Originally posted by Stealth^
Nee! Nu heb je het over mijn held!

gallery1_17.jpg

André is, hoe moet je het zeggen. Laten we zeggen gewoon de man met meesterlijke stem (luister bijvoorbeeld goed naar Zij gelooft in mij). Die gast kan niet eens alleen goed zingen, die teksten zijn ook nog eens geweldig!

Ik heb denkik bijna al ze CD's en heel wat MP3's. En ik heb natuurlijk zijn film ook al 381x gezien!

kej sebas is de Opperfan :W daar kan niemand aan tippen

Originally posted by Aeroxruud

kej sebas is de Opperfan :W daar kan niemand aan tippen
zeker weten van wel, maat van me is andre hazes fan :W

heeft alle cd`s (ook onbekende enzo)
kent alles enz..
heb der zelf ook paar ceedees van, dre roxxorz

Originally posted by zjonnie

zeker weten van wel, maat van me is andre hazes fan :W

heeft alle cd`s (ook onbekende enzo)
kent alles enz..
heb der zelf ook paar ceedees van, dre roxxorz

aha...dus jij bent diegene die 's morges wakker wordt met hazes...en vervolgens de hele buurt wakker maakt 8P

Nou sorrie hoor maar ik kan me er dus niks bij voorstellen dat normale jongeren dit soort muziek luisteren!!!!
Echt totaal onbegrijpelijk!!!!
Als jullie het over die gast hadden dacht ik dat jullie liepen te geinen of zo maar jullie menen het dus serieus?

:|

Originally posted by Hebo-47.6mm
Nou sorrie hoor maar ik kan me er dus niks bij voorstellen dat normale jongeren dit soort muziek luisteren!!!!
Als jullie het over die gast hadden dacht ik dat jullie liepen te geinen of zo maar jullie menen het dus serieus?

ej...Heb IK gezegd dat ik Hazes goed vind? dus niet he...ik hou helemaal nie van die muziek...en ik denk dat de meeste mense hier op het forum hazes mooi vinden als ze wa gezopen hebben ofzo

Wow chill relaxed!!!!!
Ik val niemand aan joh!!!
Ik bedoel gewoon ik kan me er niet echt iets bij voorstellen dat jongeren zeg maar cd's kopen en zo van die dewd!!!
Kijk met carnaval of zo zou ik het wel snappen maar verder niet echt!!!
Maar ja ook al snap ik het niet ieder houdt natuurlijk van iets anders dus wat boeit het eik!!!

8)

Last edited:
Originally posted by Hebo-47.6mm

Ik meen het serieus, Amsterdams bloed he.

Back