Almelo, the day after...

Razma

Well-Known Member
ik hoop dat iedereen zich een beetje heeft geamuseerd en toffe dag heeft gehad.... het weer zat in elk geval flink mee :)

ivm de politie... de eerste wagen kwam flink aanrijden en die twee waren best redelijk pissed, maar gewoon ff relaxed praten ging goed... we mochten zelfs de weg afsluiten met strobalen en ze gingen gewoon ff af en toe patrouille laten langsrijden...

onze excuses voor de korte sprintbaan dus, maar we konden kiezen... ofwel sprints in de aansluitende weg dus (gedoogd), ofwel sprints op andere weg (illegaal), daarom hebben we dus voor de eerste oplossing gekozen....

Met de testbank verliep alles echt vlotjes, uitgezonderd de printerkabel, maar kan gebeuren... volgende maal zoeken we wel projector (echt goed idee) :)

naja... kortom.. iedereen thnx for coming, de sfeer, de medewerking enzo enzo... 't was echt zooooo vet !

Verder wil ik nog ff sponsors danken: Bridgestone (banden, stickers, spandoeken en petje voor JohnB), Kroon Oil (T-shirts, olie, stickers en petjes), Scootparts, VF Racing, Twins, Tovami en Peugeot Nederland. Uiteraard ook nog alle medewerkers die zich hebben ingezet voor toezicht, hulp bij ingang en bij sprints, opbouw en opruiming ;)

Resultaten voor de trofeeën:

- Bridgestone burnout Contest: JohnB
- Custom Show: Benelli Racer - Corky
- Sprints: Twins - Ruud - Arne
- Meeste vermogen 50cc: Rene
- Meeste vermogen 70cc: Thomas
Proficiat !

PS: mijn excuses voor iedereen die zich heeft voorgesteld, maar waar ik plots verdween... beetje stressed :rolleyes:

Advertisement - register to remove this

Was heeeel vet, en nogmaals bedankt voor de cil :)
Misschien idee om volgende keer microfoontje aan te sluiten op de boxen? Voor als iemand vet vermogen heeft, of als een bepaald onderdeel begint, dan kun je het ff omroepen

Originally posted by razma
Aaaaaaaaaargh... ik ben zooooooooooo brak btw :|

Anders ik wel werd 4:30 wakker, het naar de mac gaan met zn 4en was wel ff relaxed. Maar was net of er 4 zakken aardappels daar aan tafel zaten :) Onderuit gezakt, kleine ogen en weinige zinvolle informatie die eruit kwam...

In 1 woord fantastisch dus.... Naja we babbelen donderdag wel ff na inne....chuuuuzzzz... voor nu :)

Het was toffe meeting Raz,

goed georganiseerd en leuke dingen enzo.
was wel de moeite waard om heen te gaan.

tnx Marcel nog voor de CDI, hij werkt trouwens :)

Hey was echt de moeite waard, nog een keer thnx naar alle organisatoren!

En cu next time, dan ik inclusief scoot...

Zeker toffe meeting, ondanks ik er alleen nnartoe was gekomen. Volgende keer wat mensen zien mee te slepen :)

Ik heb ook een heleboel mensen niet kunnen meeten, omdat ik niet wie wie was. Maare wel een paar per toeval tegengekomen/even gesproken...

Volgende keer wat dichterbij? In Breda ofsow?? :D

Greetzz DAW

Het was echt een phatte dag.
Alles was netjes geregeld en goed verzorgd :)
Nog paar mensen gemeet,was ook wel leuk :D
Op de heenweg waren we wel een heel eind verkeerd gereden maar het was toch wel de moeite waard.

Thnx 2 alle organisatoren en mensen die geholpen hebben er een phatte en goed verlopen dag van te maken :W

The Day after eh...

Toen ging ik weer even vlammen hier door het dorp. Niks aan de hand. Ik weer naar huis breek de bevestiging van me veer van me uitlaat aan me flens af. Dus stukje + veer ergens onder weg verloren. Ik vreesde het ergste maar net was ik buiten en toen vonden we hem :)

ben net terug uit Duistland (ff doorgereisd vanuit Almelo, was toch vlak aan de grens;)) en ik vond het cker vetjes. Helaas niet sow veel mensen gesproken als ik zou willen maarja volgende meeting beter. Verder, brute scoots, redelijk veel mensen, hele goede en gezellige sfeer(!) en vette filmpjus gemaakt (deez is btw wordt btw zsm in elkaar gezet en ergens geupload). En wout wat je zegt idd volgende x ff een micje aan die grote spekaers hangen en zeggen waar de plee is (heb gvd vet lang lopen zoeken, had nie sown zin in een boete voor wildpissen met die juten in de buurt;))

ik lees net op paar duitse forums....

die gasten vonden het dus niet cool, ongeorganiseerd, testbank te duur, weinig volk enzo enzo...
het enige positieve was dat er wel een aantal leuke scooters waren

:|

ow ja... ivm stunt team.. tja, ik wacht nu al bijna twee maand op die ICE .. team is ready, maar de scooter was er dus niet van Gilera...

en de DJ zat btw boven het kantoortje binnen in de hal

Ik vond het allemaal goed georganiseerd en alles verliep zonder problemen geloof ik.. Ik vond het wel druk en met leuke scoots ja..:) Zeker voor herhaling vatbaar!

Originally posted by Razma
ik lees net op paar duitse forums....

die gasten vonden het dus niet cool, ongeorganiseerd, testbank te duur, weinig volk enzo enzo...
het enige positieve was dat er wel een aantal leuke scooters waren

:|

hoe duur waz testbank?

Og, wat is nou 8 euro, gewoon ff een keertje proberen...

Maareh, Razma, het was vet, heb je niet gezien trouwens, heb zoveel gasten niet gezien, maar ook een aantal WEL, dat was wel leuk. Er waren echter wel veel forum dudes, alleen al als je keek in dat gastenboek...

Greetz...

Testbank was juist goedkoop!

Meeting was bruut, day after was brak :|

Kwam al te laat op m'n werk aan bij de Shell, ben ik daa nog 2x over m'n nek gegaan :S Nacht ervoor ook al bij SR-Dewd van de trap af gepleurd met mn zatte hasses :|

Back