Alcohol en Verkeer

Mjah, zowel met de auto als scooter drink ik nix, dus ook geen 2 glaasjes, 1 flesje, whatever... Op vrijdagavond staan we vaker @sporthal bij ons in de buurt [he, Jeroen? :)], en dan drink ik daar weleens ooit een fles bier voordat ik verder rij naar huis [1000m :D] om me om te kleden en fiets te pakken... Dat is zelfs volkomen legaal... Verder rij ik met de auto niet onder invloed, omdat het ding van m'n ouders is... Als ik zelf een auto heb, doe ik het ook niet trouwens...

Jelle; ik wil ook drinken op stap... Het is puur iets dat tussen m'n oren zit... het IDEE dat ik niet de vrijheid heb om te doen wat ik wil tijdens het stappen, vind ik ronduit irritant... De hoeveelheid vind ik eigenlijk a-boeiend, maar het is gewoon de beleving :) kweet niet hoe ik het uit moet leggen...

Verder fijn dat dit onderwerp zonder geflame besproken kan worden, complimenten allemaal...

Ik vind het trouwens wel typisch dat ik in licht aangeschoten staat niet in de auto stap, terwijl ik dat op zondagmiddag met een VERSCHRIKKELIJKE kater wel doe... Ik denk dat ik met 5 flessen op, op een zaterdagavond, verantwoorder rij, dan op zondagmiddag na een avond flink doorzakken...
 
Originally posted by |Roy|
Met de scoot heb ik welleens behoorlijk wat op gehad jah :). Kan me herinneren dat ik me scoot nog een keer uit me poten liet pleuren voor me deur om 5 uur 's ochtends :rolleyes:.

Met de oto zou ik dat nooit doen overigens, echt a-sociaal. Met de scoot ben je meestal zelf de beer als er iets gebeurt. Met de oto breng je eerder anderen in gevaar.

Sterke man dan, je auto uit je handen laten vallen :p
 
ik ook een keertje met maar 3-4 bier ofzo, en zelfs dan is je reactie al veel minder, echt uitkijken dus, doe ik ook nooit meer trouwens.
 
Met scooter wellis, gewoon bij een vriend van me die op industrieterrein woont, en dan weer terug. je merkt wel dat je reactie langzamer wordt, maja op industrieterrein is toch geen hond. En alleen VNV...

Met auto NOOIT...

Vriend van me wel vaak, noit boete gehad, hij heeft wle vaak geblazen met alcohol op.
1 keer 4 bier, 2 cola mixjes, en op het einde 2 pure cola, en wat sigaretten, kreeg gewoon de P...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jelle; ik wil ook drinken op stap... Het is puur iets dat tussen m'n oren zit... het IDEE dat ik niet de vrijheid heb om te doen wat ik wil tijdens het stappen, vind ik ronduit irritant... De hoeveelheid vind ik eigenlijk a-boeiend, maar het is gewoon de beleving :) kweet niet hoe ik het uit moet leggen...
o.0
zoiets heet een alcoholverslaving ;)

nee maar het gaat mij er voornamelijk om dat er mensen zijn die absoluut nooit bob willen zijn binnen mijn vriendengroep en omdat ik er geen problemen mee heb ik het altijd wel wil zijn. Ik bied het zelf aan, maar vind het toch wel een beetje stom dat zij het gewoon nooit willen zijn.

Vrienden van me (toen was ik niet mee, omdat ik d8 dat het de hele dag kutweer zou worden) zijn vorig jaar naar de FFWD danceparade geweest en 1 jongen zou heen en terug rijden. daar aangekomen gewoon vet meebieren, hij had echt minimaal 5 halve liters op en nog wat gewone pilsjes, en toen moest er gezegd worden: "zegguh, jij rijd toch?"
dat vind ik wel een zoooo dom iets.
Net zoals dat een vriend van me een keer toen we een feestje hadden bij een vriendin van ons op zn Citta wou (ook omdat ik dat ding net voor tig 100 knaken had gefixed en hij er vet blij mee was) maar hem kennende zei ik dus dattie dat niet moest doen.

Ding was/is een snor en reed iets van 50 (ander uitlaatje enzo) en hij zei: "ja maar dan ga ik wel gewoon drinken maar dan rijd ik wat langzamer" nou, kheb op een gegeven moment gewoon dat ding op slot gezet bij hem thuis (voordat we gingen zuipen dus) en hem zn fiets aangegeven.

Wij gingen allemaal fietsen, en hij zou op zn brommer. Dat was lekker gegaan als ie dat dus wel had gedaan, want toen we terugkwamen van dat feessie was iedereen straal, en hij helemaal. en dan gezellig met 1 brommer bij een groep fietsers, zie je het al voor je?

ik vind het ook leuk dat dit zonder geflame enzo besproken kan worden maar ik wordt er soms wel een beetje moedeloos van dat mensen de discipline niet op kunnen brengen om niet te drinken.
 
Idd geen geflame...
Laatste keer dat ik fink buis was had ik de fiets van me ma geleend...
Na 5 overtrokken wheely's in de 1 ;) , en nogal wat crashes heb ik ook maar besloten nooit meer een fiets te lenen :p
Maja , in auto, niet zuipen , op scoot ,net zogoed niet zuipen......

Maja, toch beetje jammer dat je hier vele mensen ziet die wel zuipen terwijl ze rijden.
1 biertje ,ok , maar een krat leegzuipen en dan nog denken dat je et wel ff rijd ?
Now way

Maargoed , dit was t wel weer :D
 
mja soms drink ik wel eens een biertje teveel in mijn auto (is pas 1x gebeurt maar goed)
en dan voel ik er echt helemaal niets van.Ik doe het liever niet want het risico om gepakt te worden hier is echt VET groot.

maarja op de scooter, ik moet toegeven altijd veel gezopen maar meestal ook xtc op dan.
dus ben nooit uber wasted op de scoot ofzo.

dan ga ik wel met de bus :)
 
Mischien vreemd van mij, maar hier in haarlem kan ik niet leuk uitgaan zonder te drinken....alles is zo ubersaai, dan is het allenaal leuk als je de boel met tig bier op.......Ik zou ALS we met de oto moesten ook zeker geen BOB willen zijn, dan blijf ik nog liever thuis...
 
Ik snap trouwens niet dat zoveel gasten hier stoned kunnen rijden...ik kan het echt niet, en doe het ook nooit meer...mja zal wel komen omdat ik niet tegen blowen kan of zo :s
 
Whehehe, Arne, jij bent altijd dronken volgens mij, dus als je rijdt is het onder invloed :p Keb trouwens nog een foto van je waar je ligt te maffen in de zon. Was bij een scooterrace vorig seizoen. Volgens mij was je toen ook een beetje vd kaart ofzo :p
 
Originally posted by AppieNRG
Whehehe, Arne, jij bent altijd dronken volgens mij, dus als je rijdt is het onder invloed :p Keb trouwens nog een foto van je waar je ligt te maffen in de zon. Was bij een scooterrace vorig seizoen. Volgens mij was je toen ook een beetje vd kaart ofzo :p
dscf0090.jpg


muhahahaha, maar rené reed toen, dus ;)
 
[off]

Oh ja op die race...toen was ik wezen stappen die nacht in Off Corso, daarna geafterd tot 7 uur en meteen door naar Staphorst...Rene reed wel toen gelukkig, er was Duits Autosportfestival in Assen die dag en we zijn met de GSi tussen de Cali's en de Kadetts toen 200+ naar Staphorst geknald :)

[/off]
 
Originally posted by Boeie
o.0
zoiets heet een alcoholverslaving ;)

:D

Nee, ik vind het gewoon irritant als me tijdens het stappen allerlei verantwoordelijkheden worden opgelegd... Zit gewoon tussen m'n oren hoor, echt veel drink ik de laatste jaren niet meer :)

En vrienden die onder invloed rijden heb ik ook wel... Ik keur het in principe af, maar ik zit er eigenlijk nooit bij in de auto verder :)
 
Back
Top