Alcohol controlle

CreaToR

Blaat ...
voor de mensen die in Haarlem komen vanavond, ff opletten bij de Prinsbernhardlaan, bij de tennis baan, er staat daar een alcohol controlle, ik moest blazen, en ben er goed uitgekomen.
 
Advertisement - register to remove this

...alcohol controles hebben, naar mijn mening, meer zin dan snelheids controles.......maar meestal staat er bij een alcohol controle ook een rollerbank:|

(misschien ziet iemand dit anders..)

Mzzls
 
Nee das Ambtman 8)

En alcoholcontrole's zijn koel, vooral als je voor de 4e x bij dezelfde gast moet blazen in 2 uur (moest iemand weggebracht worden dus heen en terug 2x)

Hele auto vol met die 'drank maakt meer kapot dan je lief is' blaadjes :)

Mja die controle's vind ik beswel nuttig, bezopen figuren in auto's is 10x erger dan iemand die zonder licht fietst (dat soort bekeuringen vind ik weer wat minder nodig)
 
Alcohol controles lijken me toch vrij nuttig en als brave scooteraar zou je er niet eens last van moeten hebben, we don't drink and drive, do we? :|

Fietslichttcontroles zuigen :| Vooral als ze precies DIE dag dat je er achter komt dat je geen licht hebt gaan controleren... 1 of andere debiel had mn draadjes losgetrokken, mja, 1 dag geen licht, meteen bekeuring :|
 
Originally posted by NastroAzzuro
Alcohol controles lijken me toch vrij nuttig en als brave scooteraar zou je er niet eens last van moeten hebben, we don't drink and drive, do we? :|

Fietslichttcontroles zuigen :| Vooral als ze precies DIE dag dat je er achter komt dat je geen licht hebt gaan controleren... 1 of andere debiel had mn draadjes losgetrokken, mja, 1 dag geen licht, meteen bekeuring :|

alsof je van plan was het te fixen!
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Zit jij nou ook op de list?
Kheb weleens een spectaculair verhaal gehoord jah :)

Zit op de list, maar moet mail nog ff fixen, kan nu alleen ontvangen :|. Dat verhaal was niet van mij...
 
Originally posted by Stalkaarz
Mja die controle's vind ik beswel nuttig, bezopen figuren in auto's is 10x erger dan iemand die zonder licht fietst (dat soort bekeuringen vind ik weer wat minder nodig)
ok, bezopen gasten in auto's zijn idd gewoon leip...
maar fietsers zonder licht op een onverlichte weg is ook heel gevaarlijk, als je daar met je scooter met 70 aan komt rijden en pas op t laatste moment die fietser ziet... dat is echt zo irritant, ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik er steeds net niet bovenop zat...
 
Originally posted by SpeedfightFreak

ok, bezopen gasten in auto's zijn idd gewoon leip...
maar fietsers zonder licht op een onverlichte weg is ook heel gevaarlijk, als je daar met je scooter met 70 aan komt rijden en pas op t laatste moment die fietser ziet... dat is echt zo irritant, ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik er steeds net niet bovenop zat...

30km/h rijden... weinig problemen... 40 km/h idem
 
Originally posted by SpeedfightFreak

ok, bezopen gasten in auto's zijn idd gewoon leip...
maar fietsers zonder licht op een onverlichte weg is ook heel gevaarlijk, als je daar met je scooter met 70 aan komt rijden en pas op t laatste moment die fietser ziet... dat is echt zo irritant, ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik er steeds net niet bovenop zat...

idd ik word er ook gek van..
lopers idem ditto die hebben vaak ook geen licht..
gisteren ook haast 2 fietsers aangereden
 
Originally posted by SpeedfightFreak

ok, bezopen gasten in auto's zijn idd gewoon leip...
maar fietsers zonder licht op een onverlichte weg is ook heel gevaarlijk, als je daar met je scooter met 70 aan komt rijden en pas op t laatste moment die fietser ziet... dat is echt zo irritant, ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik er steeds net niet bovenop zat...

Dit was midden in de stad... Normaal voetgangersdomein... die lui moeten niet ijlen...
 
Alcohol controles zijn leuk :)

Mag je lekker hard blazen op zo'n apparaatje en het geeft al helemaal een heerlijk gevoel als je de "P" krijgt 8)
Zo worden alle lijers er ook meteen uitgepakt die hebben zitten zuipen tijdens het rijden :)
 
Back
Top