Alcohol controlle

Oh...

Pas gingen we naar Tilburg met 2 vrouwtjes en 3 mannetjes, en we waren ff gestopt want Sjoerd (andere) wilde wat te drinken hebben, dus wij bier gehaald. 3 flessies, bestuurde ook maar een flesje, werden we aangehouden :)

Wij het bier naar achter gooien, naja zetten, mja toen moest hij dus ook blazen, dat was we lff shaken, ook al had hij nog maar een paar slokken gehad, die slokken had hij wel NET op...

Maat gelukkig P van Prima, en trouwens 1 zon flesje stond voorin, geopend bij de voeten van de passagier, die vrouwenjood zag die niet eens... Wel geluk gehad :) Mja verder wel spaB gehad in Chillburg :)
 
ik heb altijd massol met dat soort dingen.. als ze lichten controleren heb ik altijd wel dat er net een paar voor me gepakt zijn en dat ze mij niet zien.. en alchohol controle nog nooit gezien of gehad.. mja ik woon dan ook in Waddinxveen.. wie gaat er nou alchohol cotrole doen in Waddinxveen?! 8P

Massol
 
Originally posted by markie aerox
ik ben 1 x in alcohol controle gekomen mochten we doorrijden omdat ie nix ruikte en stond geen rollerbank ofzo mja was 2 uur 's nachts 8)

ROOK :|

Ennuh... Zoiets heb ik ook is gehad, houd ie me aan, vraagtie: heb je gedronken (was ook om 2 uur snachts), had ik iemand achterop (zelfde Sjoerd weer), dus ik zeg nee helemaal niks (wel dus...) die Sjoerd meteen, "Hey ik wel!!!" |( , zeiden verder nix moesten alleen lachen :) maarja waren echt relaxede wouten, lieten ons toen gewoon door, geen gezeik verder.
 
Last edited:
Back
Top