Alcohol en Verkeer

Met je oto kan je veel meer schade aanrichten bij anderen... Tis allebei niet goed, maar als je dronken in je oto zit, kan ut dus nog veel erger worden qua schade en letsel...
 
Heb genoeg keren aangeschoten tot bezopen op de scooter gezeten. Heb nog geen rijbewijs dus auto is nvt. Ben altijd nog heel thuisgekomen, meestal 10km rijden, maar das alleen rechtdoor blazen over een overzichtelijke weg. Kijk ik weet wel dat ik minder goed rij dan nuchter maar om er nou echt een drama van te maken, nee. Zijn ook wel een aantal keren bij geweest dat ik gewoon echt bezopen was en dan denk je de volgende dag wel eens, dit had ik beter niet kunnen doen, maar ja zolang je heel thuis komt, ben ik een beetje hardleers misschien :p. Opvallend vind ik wel dat mensen het normaler vinden om te blowen en dan gaan rijden, terwijl dat naar mijn gevoel net zo erg / erger is.
 
ik heb toch vrij vaak met aardig wat op ge scooterd. maar nooit extreem. dat ik het amper nog onder controle had of zo. vriend van me wel was ook gevallen. volgende dag zn kapschade en die zal het ook minder snel doen nu. maar ik hou me niet aan de 2 biertjes regel. heb 1 keer gehad met 2 biertje sop aan gehouden toen mocht ik wel gewoon door. scooter is ook verschillend. met mn oude deed ik het vaak
origi uitlaat en dr 70. reed max 80 teller maar trok leuk op ;x.
en nu doe ik het eigenlijk steeeds minder tot niet. dees is wat slomer maar haalt wel 105 teller. en als je dan toch wat op hebt wil je nog wellis lomp gaan doen.
auto lijkt me ook gevaarlijker voor ANDEREN
 
Ik drink helemaal geen alcohol als ik nog moet rijden (auto/scooter).
Als je iemand zou doodrijden met 1 biertje op blijf je jezelf volgens mij de rest van je leven afvragen of je die persoon wel tijdig zou kunnen hebben ontwijken als je dat biertje niet genomen had.

En die periode dat ik echt superveel zoop heb ik ook al wel achter me liggen. :)
 
vroeger dronk ik altijd als ik uitging en gewoon terug rijden |(
tot dat ik 1x ben gepakt en toen me scooter moest inleveren en een dag derna met me pa moest ophalen..
Pa & ma boos.. :rolleyes: nu tjah... ik rij soms nog wel met wat op.. |( alleen nooit meer met teveel oprijden :rolleyes: 0?
 
Mjah om ff terug te komen op x8racer:
Als je elke dag blowt dat went het zow erg dat je na 1 jointje niet eens meer echt stoned bent want als je echt goed stoned bent krijg je je scoot niet eens aangekicked (ik tenminste niet :p)
 
Das bij bier / alcohol in het algemeen net zo goed. Dat went ook sterk. Als iemand die nooit drinkt in een uurtje 10 bier achterover gooit is ie ladderzat, terwijl anderen wel wat aangeschoten zijn maar zeker niet bezopen.
 
Met de scooter dronk ik hooguit 2 biertjes meer niet, 1x zat ik ergens lekekr te bieren, kwam ik er na 7 halve liter blikkies achter dat ik met de socoter was. Gewoon doorgezopen en met de scooter in de hand naar huis gelopen :D. Met de auto drink ik nix. Ik heb een gloednieuwe auto onder me reet, waar ik mega trots en blij mee ben, en ik wil niet dat er iets mee gebeurd, omdat ik alcohol op heb. Of dat er wat fout gaat. en dus ook niet 2 birtjes ofzo, dalijk valt het verkeerd, of heb je net te weini ggegeten, en ben je alsnog de lul.
 
Ik heb nooit echt lam of stoned op de scooter gezeten, dat deed ik wel toen ik mijn bravo nog had, daar zat ik altijd halfdood op. En dan idd heel strak voor je uit kijken, en denken dat je vet hard gaat :D. Alleen als ik bezopen ben doe ik nooit gekke dingen zoals rechtdoor over de rotonde heen, trapjes afrijden etc, die dingen doe ik wel als ik nuchter ben :).

Auto rij ik nooit met drank op, simpelweg omdat het mijn oto niet is, omdat hij fuckin duur is en omdat je vaak onschuldige mensen ook meeneemt. Als je hoort van mensen die met drank op gaan rijden en dan iemand invalide rijden ofzo, moet ik echt niet aan denken.

Wel een keer gehad dat ik gewoon heel melig was, en iedereen dacht dat ik dronken was, mocht ik niet meer van ze rijden :D. Na een half uur zeiken mocht ik eindelijk weer rijden :D.
 
heheh k heb het ook wel een gedaan aardig zat op de scoot, heel wazig met bochten etc. die bochten komen dan niet helemaal meer lekker uit... :)
 
Heb al paar keer gereden toen ik "wat" zat te zweven :p, maar echt strool bezopen nog nooit (ben ik ook niet van plan)! Ik probeer ook te vermijden dat ik te veel drink al ik moet rijden, maar ja, is soms wat moeilijk als iedereen iets drinkt. Maar nooit meer dan 5 biertjes ofzo.
Ik vond echt dat ik kei hard reed toen ik wat dronken was, maar echt vlot reed 't niet.
Greetz Dimi :)
 
Heb wel eens met wat pils op de brommert gereden, maar nooit meer dan 5 ofzo..
In de auto nog nooit, geen druppel, mensen die dat doen en dan zeggen van kan best of zeur niet zo missen echt iets van boven..
Is gewoon te kansloos en TE stom :|
 
Originally posted by Arnold MHR
Ja, vooral dat ff naar shoarmatent komt bekend voor. Wat liters in je mik en dan met zijn allen zonder helm door de stad :S

Dat komt me ook erg bekend voor:p Maar een keer of 2-3 gedaan ofzo. Was echt in de tijd dat ik alles met de scooter wou doen terwijl ik ook makkelijk op de fiets kan. Nu ga ik altijd op de fiets als ik van plan ben te gaan zuipen. In de auto blijf ik nuchter

Holy crap, ik heb nog een bruut fietsverhaal over een ritje zandvoort-haarlem na beachpop, maar eerst ff ajax kijken :)
 
Als ik met de auto ga dan drink ik gewoon aan het begin van de avond wat drank... hooguit 6 biertjes en daarna gewoon frisdrank ofzo.. Vooral als andere meerijden vind ik niet dat je het kan maken om bezopen achter het stuur te zitten..

Op de scooter maakt ehet me altijd minder uit.. ik dronk gewoon wat ik wou.. Als je echt goed je best doet kun je nog best normaal rijden, alleen neemt je reactie wat af.
 
Ik heb wel een paar keer volledig lam naar huis gereden op scooter vanuit de stad.. best wel vout eigenlijk..als ik er nu over nadenk. Maarja, gelukkig nix gebeurt :) En btw ik ging wel harder door bochten :D
 
1 keer heeel en heeel erg TE bezopen in de wagen gezeten, naast mamma die reed 8P ik schrok me helemaal de tering hoe scherp zij de bochten nam en hoe hard we wel niet reden :) naar mijn verbeelding dan, niet goed dus, alcohol en verkeer
 
Op de motor of in de auto drink ik nooit meer dan 2 biertjes. Als ik wat verder moet rijden drink ik helemaal niets.

De brommer is een ander geval. Als ik in het weekend bij mijn ouders ben en ik wil een beetje fatsoenlijk uit moet ik al gauw zo'n 10km verderop. Bussen / trein / metro is er niet. En ik vind 10 km te ver om te fietsen, en een taxi is onbetaalbaar. Nou heb ik toevallig nog een brommer:p met automatische piloot. Mijn Zundapp dus. Ding rijdt wel een beetje te hard, maar als ik wat gedronken heb weet ik mij wel in te houden. Rijdt dus al 7 jaar dronken rond op zaterdagavond (vaak dwars door de polder, links en rechts sloot), en nog nooit problemen mee gehad (ja, keertje gaskabel gebroken ensow). Gewoon rustig aan doen en zorgen dat je niet HELEMAAL van de kaart bent. Dan vind ik dat het best kan.
 
Ik heb ook geen auto/rijbewijs, en als ik uitga drink ik zowieso weinig want ik heb niet echt alcohol nodig om lol te hebben ik drink misschien een biertje maar nooit teveel voor op de scooter.. ben een keer aangeschoten op de scooter gestapt en ik voelde mezelfd bestwel stom de volgende ochtend. Bij uitgaan drink ik niet teveel en als ik weet dat ik echt ga zuipen dan ga ik op de fiets/achterop oid..
 
Back
Top